آمار مرداد 89 - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

کلیپ تصویری پیام هشتم اردیبهشت موسوی را دیدم که سایت جرس آنرا پخش کرده بود. هنوز صدایش می لرزد! هنوز می ترسد! او به اوج انحطاط فکری و سیاسی رسیده!

موارد جالبی که در این کلیپ دیدم که سایت جرس پخش کرده که بیشتر به جک شبیه بود یکی پرچم جمهوری اسلامی ایران  که پشت مهندس معلوم بود! جک از این بالاتر که هر مطربی از شجریان تا هر رقاصی مثل گوگوش و مدونا و آن شعار جمهوری ایرانی که از آن تبری نجستید!

همچنین عکس امام در بکراند موسوی! کدام عقل غیر قومی است ( رهنوردی!) که نداند این موسوی هر چه کرد و گفت از حب مقام بود و حب مقام ترسی در دلش انداخته که هنوز با صدای لرزان سخن می گوید.

موسوی اشاره می کند به اقتصاد صدقه ای همان موضع بی دردان که فرزندانشان به انگلیس می گریزند و حتی محاکمه هم نمی شود.

نکات المبارزیه فی کلام بچه مسلمون!

+ نقد سریال به کجا چنین شتابان با حضور دکتر عباسی و مسعود فراستی و ابوالقاسم طالبی بسیار زیبا بود! هفته آینده اش را از دست ندهید. از مجری هم غافل نشوید. اردات خاصی به ه.ر دارد! مخصوصا اگر برنامه شبکه دوم و مصاحبه اش را  با ف.ه قبل از انتخابات دیده باشید.

+ معصومی نژاد آزاد شد! در بی وفایی رسانه ای...همین!

+ امروز باران آمد! می گویند زمان نزول باران زمان استجابت دعاست پس التماس دعا


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


دوستان پرمدعا(قاعدین)

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:48 صبح

برای یک کار وارد یکی دفتر مجلات شدم. پس یه کمی رد و بلد شدن صحبت ها گفتم شما کلیپ و از این چیزا دارید به ما بدهید برای مبارزکلیپ...

برگشت گفت: اه شما هستید! فلان کار را شما کردید؟ واقعا افتضاح بود! منی که خودم فلانم و بهمانم حالم بد شد اینو دیدم!

یکی نیست بگه! آقای بلد چرا شما هیچ کاری نمی کنید! با یک مجله ای که از نظر رسانه ای برد بسیار مفتضح دارید و هنوز کار کلیشه ای می کنید این همه ادعا پشت هم خواباندید فکر می کنید با چهار تا مطلب که فوقش حدود 5000  نفر( فرض محال) بخوانند شما شدید افسر جنگ نرم و دیگه جنگ نرم را شماها تموم کردید!

خطاب به بعضی به دوستان پر مدعا...جنگ نرم جنگ است نه مسخره بازی! این نیست که تعطیلات نوروزی شد جنگ نرم هم خوابید! کمی مسخره نیست؟


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز