آمار تناقض راه شهدا و جنبش سبز - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

تناقض راه شهدا و جنبش سبز

چهارشنبه 89 شهریور 3 ساعت 11:51 صبح

جملات جالبی از شهید مصطفی چمران در کتاب لبنان در مورد لبنان و فاسطین دیدم. گاهی بعضی جملات دقیقا جواب بی حرمتی های جنبش سبز بود. من دو سه تاییرا جدا کردم. از دوستان می خواهم اگر در توانشان هست این جملات را تبدیل به پوستر کنند. یک فایل برای دانلود گذاشتم بصورت زیپ اول یک سری عکس از شهید چمران هست و دومی عکس های روز قدس و بی حرمتی این سبزهای...!




جملات:

 شهید چمران:

می خواهم بگویم شیعیان لبنان، هیچ پناهگاهی جز ایران ندارند. از پیرزنی که شوهر و فرزندش به شهادت رسیده بودند و خانه اش ویران شده بود، می پرسند:چه می خواهی؟ می گوید: از خدای بزرگ می طلبم که انفلاب ایران را پیروز کند، زیرا می دانم اگر انقلاب ایران پیروز شود، ما نیز نجات پیدا خواهیم کرد. اگر انقلاب ایران خدای ناکرده به شکست بینجامد همه ما نابود خواهیم شد،هیچ فایده ای برای لبنانی و فلسطینی ندارد. به همین جهت است که به عده زیادی از جوانان که به من رجوع می کنند تا برای مبارزه به لبنان بروند صراحتاً می گویم،اگر می خواهند لبنان و فلسطین پیروز شود باید از انقلاب مقدس ایران پاسداری کنند،باید در کردستان بجنگند،باید در خوزستان مبارزه کنند،باید انقلاب ما را علیه عراق و علیه توطئه گران پاسداری نمایند.
کتاب لبنان ص  365
------

جای تاسف است!
باید مردم بدانند که شیعیان لبنان در دنیا هیچ پناهگاهی جز ایران ندارند. مسیحیان به امریکا و اسرائیل و غرب وابسته اند. برادران سنی ما دارای پشتیبانان زیادی در منظقه و کشورهای عربی هستند. شیعیان تنها کسانی هستند که می توانند به ایران تکیه کنند.شیعیان تنها کسانی هستند که می توانند به ایران تکیه کنند. زمان طاغوت آنها را به شدت کوبیده اند،زیرا شاه طاغوتی همدست فالانژیستها و کمیل شمعون بود. با شیعیان مبارزه می کرد،شیعیان را می کوبید،آنها را نابود می نمود.اکنون که طاغوت سرنگون شده است و انقلاب مقدس ما به پیروزی رسیده است،آنها انتظار دارند که این انقلاب مقدس به آنها کمک کند
کتاب لبنان ص 368

(این جمله می شود با تیتر جواب شهید چمران به شعار سبز ها در روز قدس)
------

 از خدای بزرگ می طلبم که این ابرقدرتها،صهیونیست ها و این کسانی که دنیا را به خاک و خون کشیده اند، همه را نابود گرداند.
من از خدای بزرگ می خواهم که رزمندگان امل و همه مسلمانان را در مقابل فالانژیستها و در مقابل اسرائیل و در مقابل مزدوران عراق محافظت کرده و پیروز گرداند.
من از خدای بزرگ می طلبم که منافقینی را که در داخل کشور ما توطئه و آتش افروزی می کنند رسوا بسازد.
کتاب لبنان ص 371
============================

عکس های شهید چمران
4،2 مگابایت
دانلود عکس ها غیرمستقیم
عکس های جنایات اسرائیل در فلسطین و لبنان
2،5 مگابایت
دانلود عکس ها غیرمستقیم
عکس های بی حرمتی روز قدس
2،3 مگابایت
دانلود عکس ها غیرمستقیم
+ دوستانی که لطف کردند و طراحی کردند...خبر بدهند با اسم خودشان در مبارزکلیپ انعکاس می دهیم


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز