آمار حاتمی کیا هم جهانی شد... - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

حاتمی کیا هم جهانی شد...

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 10:55 صبح
یادمه چند سال پیش به برادرم گفتم این حاتمی کیا به این قوی ای چرا فیلماش اسکار نمی گیره! گفت حاتمی کیا با موضوع جنگ ایران فیلم می سازه و برای همین اصلاً قابل طرح کردن نیست برای اونا! آره اخوی! دیگه کسی به خاکریز و حاج کاظم و عباس توی این دنیا اهمیت نمی ده! یک روزی حاتمی کیا رفت تا کنار راین که از کرخه بگه! ولی حالا اون ور تر راین هم میره که از چی بگه! بله! دعوت با اکران خصوصی برای بلاد کفر! با حضور کارگردان...

بره از دعوت بگه! واقعاً فیلم ضیعیفی است و جلوه های فمینیستی توش موج می زنه! بره بگه حجاب دختران ایران اینه! بابا ما هم متمدنیم...آرایش و گریم مثل شما فرقی نمی کنه! به حضرت عباس زنان های ما هم مثل شما هستند...فقط بهشان ظلم میشه... اصلاً بری حاج کاظم و عباس رو نشون بدی...بعد بگن...ترورریست روانی ریشو! اینا به درد چی می خوره! می دونی چیه؟ حاج کاظمی که ساخته تفکر خوده حاتمی کیاست اون نمی شناسش!  حاج کاظم  دردش این بود که کسی اون رو درک نمی کرد! دادا ابراهیم جهانی شدنت مبارک...!!!

خواستی بخونش!

+ گاهی فکر می کنم چرا محسن مخلمباف چپ کرد...( ربطی به بالایی نداره!) از توبه نصوح تا چی! سکس و فلسفه! اما درست نگاه می کنم! می بینم این محسن( حیف اسم ما که رو تو گذاشتن ) مشکل اعتقادی داشته! از همون توبه نصوح...یک خط کج! البته کمی کج! که وقتی زمان گذشت چی شد...سکس و فلسفه! اون خطای کوچیک اعتقادی که توبه نصوح بود این بود که مخملباف فکر می کرد توبه کردن یعنی اینکه فرد آبروی خودش ببرد! بابا این اصلاً با تعالیم اسلامی مخالف است! گناهات رو فقط به خدا بگو ! من حرفم اینه این مشکل اعتقادی شاید کم بود! ولی در ادامه سیر تکاملی اون خیلی اون رو کج کرد و باعث سقوطش شد!

+ دیگه باید از پست بشیری در می آمدم...تجربه خوبی بود! خدا خیرت دهد!

+ این نظر هم امین عارفی گذاشته خیلی جالب بود...یادمه حاتمی‌کیا تو یکی از مصاحبه‌هاش گفته بود: دعا کنید در کرخه بمانم و در راین غرق نشوم .....( بالاخره از راین تا کرخه! یا از کرخه تا راین!)

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز