آمار صدا و سیما، تروریست ها را نشان بده! - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

صدا و سیما، تروریست ها را نشان بده!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:0 صبح

به کجا مغزه در خون...صدا و سیما در خواب!ی روی؟ تا وقت داری صرف لغویات می کنی...دم از هر چیزی می زنی غیز از حق! در ایتدای جنایات یهودیان صهیونیسم به غزه! در خواب بودی! تا وقتی که سخنان کوبنده مقام معظم رهبری که از همه مجاهدان خواست که به پا خیزند...دیدی! باید یه کاری بکنی؟ خوب یه کمی تحلیل و نشان دادن بیشتر اخبار!

صدا و سیمای جمهوری اسلامی حکم یک رسانه عظیم و مهم تشیع را دارد و انعکاس بعضی اخبار خیلی به سود وحدت بین ما و برادران اهل تسنن می شود! این همه دانشجو برای رفتن به غزه اسم نوشتند! ولی شما خبری از آن ها را می بینید؟ نکند چون ما در فتوای یک مشت کافر به تروریست بودن محکوم می شویم...نشان دادن و تهیه خبر به ضرر اسلام و مسلمین است! من نمی دانم ولی انگار در روز شهادت شهید مصطفی مازح، شهید اجرای جکم ارتداد سلمان رشدی ملعون! صدا و سیمای ما سکوت می کند...چون متهم به حمایت از تروریست نشود. 

گرفتن باغ قلهک توسط دانشجویان! و یا درگیری نیروی های انتظامی با دانشجویان در جلوی سفارت مصر...و یا تحصن دانشجویان استشهادی در فرودگاه مهر آباد! سوال اینجاست چرا باید این مسائل سانسور بشود! چه شده است مسئولین صدا و سیما را...به کجا می روند!

این دین داری صدا و سیما همچون همان حیوانی است که وقتی در گردنه ها حرکت می کند...همیشه لب پرتگاه راه می رود! این مسلمانی نیست! این فقط در مرز بودن است! آن روحیه انقلابی صدا و سیما کجا رفته! یا اصلا نبوده که امروز باشد! نکند این بچّه های تروریست!!! چون حجاب کامل دارند و دم از جهاد و خونخواهی مسلمانان  می زنند برای روحیه آقازادگان بد است و آن ها را دچار افسردگی می کند! 

نکند می گویی...مربی! این دهه...دهه ثباته! نه دادش ما ثبات نیست! ثبات یعنی بی رگی! ثبات یعنی نا مسلمانی! ثبات یعنی...نکند می گویی...الان بحث! بحث امنیت ملیه!!! دیگه این بوی الرحمن بازی ها تموم شده! حیف که تو حرف ما را نمی فهمی؟! 

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

+ شب هشتم محرم امسال در بیت مقام معظم رهبری پس از مراسم فردی پشت میکرون رفت و گفت...مقام معظم رهبری از دانشجویانی که شش روز در تحصن برای مردم مظلوم غزه هستند...تشکر و قدر دانی می کند. قابل توجه...صدا و سیما...دیگر بهانه ای برای ارائه نکردن را دارِی؟

+ دانشگاه...خبر داری...نه...چی شده...یک فردی توی کاظمین...به خودش بمب بسته و رفته سوی زوار ایرانی...یا ابالفضل!!! بشیر!!!....الو بشیر؟ الو کربلا...بشیر نیست!!..و بشیر از کربلا نظر گذاشت...آقا بشیر همیشه سالم باشی!

+ کربلایی بشیر رضاپور هم از راه رسید! باهاش تماس گرفتم...چشم همتون روشن! انشاءالله دنیای مجازی بوی یک کربلایی دیگر را می گیرد...

+ دستم اصلا به نوشتن نمیره! اصلاً... حتی یک مطلب نوشتم و بعدش پاک کردم...امتحانات هم داره شروع میشه! نمی دونم....حتماً یه حکمتی داره!

+ حاج آقای پناهیان می گفت...سعی کنید هفته ای یکبار روضه رو فراموش نکنید...چون روضه ذکر است...نمی خواد گریه هم بکنید...فکر کنم شیخ مهدی بود می گفت من یک شب بدون گریه و روضه نخوابیدم!

 عشق یک سینه و 72 سر می خواهد.....بچّه بازی است مگر، عشق جگر می خواهد

 

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز