آمار خاتمی! آیا فقط به قصد ریا؟ - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

خاتمی! آیا فقط به قصد ریا؟

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:1 صبح

پس از رفتارهای ویژه دولت نهم، از سفرهای استانی دولت و دیدار با مردمی که حتی گاهی استاندار آن منطقه درست آن منطقه را ندیده بود، تا شرکت دکتر احمدی نژاد در هیات های مذهبی! این برای من و خیلی های دیگر خیلی عجیب بود که یک رئیس جمهور بیاید و با بقیه سینه زنان امام حسین ع سینه بزند! ولی آمد...

جریان اصلاح طلب دیده بود که با توهین و دهن کجی هایش نتواسته بود نظر مساعد مردم را جلب کند رو به شیوه های دکتر احمدی نژاد برای تبلیغ روی  آورد! از شروع کردن سفر های استانی و امروز هم شرکت در هئیت های مذهبی!

سید محمد خاتمی و عارف روز عاشورا در جمع سینه زنان وارد شدند! به قول سایت یاری نیوز! سر زده...عجب سر زده ای که خبرنگارانش این همه عکاسی کردند! و چقدر مردم درد دل کردن از دولت نهم! خاتمی بیا! ما رو نجات بده...( خودتان قضاوت کنید! )

من نمی گویم خاتمی و عارف برای سینه زنی و امام حسین ع نیامده اند! نه...اصلا دمشون گرم..فقط یک سوال دارم! آن موقع افرادی سکولار در دولت شما و یا در تحت حمایت شما همه دین را زیر سوال می برند...شما هم با این رفتارها نمی توانستید...تکذیب کنید...یا حداقل با رگ غریتتان بیرون بزند و دفاع کنید!؟     

خاتمی! حسین ع برای چه رفت...می دانی! برای اصلاح امور دین جدش! البته افرادی هم تیپ شما از این اسم سوء استفاده کردند! و خود را اصلاح طلب نامید»د! ولی فقط به افساد پرداختند! خاتمی! آن غلام سیاه  حسین ع آبروی اربابش رو نبرد ولی شما بارها آبروی جدتان را بردید و دلش رو شکستید!؟

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز