آمار اکنون ، این ماییم و امانت او - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

اکنون ، این ماییم و امانت او

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:6 صبح

آنان که از درک چنین بزرگانی عاجز ماندند، اسلام این بزرگ را خمینیسم نامیدند، یا فکر کردند که حضرت امام یا یک پیامبر بوده و یا یک رئیس یک مکتب فکری! که هر دو اشتباهی بیش نبود. شاید امام همان مصلح قرن ما بود و یک بار دیگر پیام جدش، حضرت رسول را ابلاغ کرد.

همه انقلاب های معاصر جهان در خدمت شیطان بوده است! امام در انتهای نامه خود به گورباچف می فرماید:از جنگ بیهوده با خدا دست بردارید! چرا که تفکر های شیطانی رایج شده در جهان معاصر هدفی غیر خدا داشت. همچون انقلاب چینِ کمونیست، شوروی مارکسیست، نیکاراگوئه مارکسیست، فرانسه لیبرالیسم و...و نیز در راس همه اینها شیطان بزرگ! تنها انقلاب الهی، انقلاب اسلامی ایران بوده است.

 گاهی افراد نیز دچار اشتباه می شوند و انقلاب ایران را یک انقلاب صرفاً منتسب به روحانیت به حساب می آوردند، که امری کاملاً اشتباه است. چه علما و روحانیونی که با اعمال و رفتار امام مخالفت می کردند و اینجاست که خداوند می فرماید فضل الله المجاهدین علی القائدین اجرا عظیما. امام نیز می فرمود که امروز که دارند اساس اسلام را از ریشه می زنند، من بیام و درس اخلاق بگویم!!!

شهید سید مرتضی آوینی فرمود: امام «ره» به ما آموخت که «انتظار در مبارزه است» و این بزرگترین پیام او بود، و پس از او، اگر باز هم امیدی ما را زنده میدارد همین است که برای ظهور آخرین حجت حق مبارزه کنیم...

اکنون ، این ماییم و امانت او . دست بیعت از آستین اخلاص برآریم و در کف فرزند و برادرش و تلمیذ مدرسه اش بگذاریم که اگر بعد از رحلت رسول الله ظهر حکومت اسلام  به غروب خونین شهادت حسین بن علی و «شب بی قمر غیبت » انجامید ، این بار امام فرصت یافت تا وثیقه حکومت را به معتمدین خویش بسپارد و این خود نشانه ای است بر این بار  بشارت که خداوند اراده کرده است تا حزب الله و مستضعفین را به امامت و وراثت زمین برساند.

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

+ یک سوال اساسی که همیشه پرسیده می شود این است که اگه انقلاب و امام نبود، امروز من و شما چه کاره بودیم؟چه تفکری داشتیم؟

+ مشکل ازدواج دختران جادری از نظر عزت الله ضرغامی! واقعاً باعث تاسف استچی میشه گفت...افرادی با چه تفکری!!!!

 التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز