آمار هالیوودی ها زیارت قبول! - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

هالیوودی ها زیارت قبول!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:13 صبح
بلند بگو مرگ بر آمریکا، بار ها این شعار را سر داده ایم ولی چه مرگی! که فروش کالا های آمریکایی هنوز رواج دارد. بلند بگو مرگ بر آمریکا، عجب شعاری! این شعار هیچ مفهومی برای خانه سینمای ایران ندارد، بیشتر اوقات این خانه محفل رفت و آمد ضد انقلاب ها بوده است و چندی اخیر مسئولین خانه سینمای ایران به دعوت از هالیوودی ها پرداختند و عجیب تر از این که هالیوود ها در تهران حضور یافتند!!!

این هالیوودی ها، افرادی هستند که در کارنامه شان فیلم های ضد ایرانی چون 300 و پرسپولیس، کشتی گیر و... را دارند  کو غیرت ایرانی تان! که این افراد حتی کوروش را مسلخ کشاندند! ولی انگار این غیرت ایرانی فقط در بعضی  مواضع سیاسی عمل می کند!!! سئوالی که پیش می آید علاوه بر حضور این مظاهر فساد، این است پول این سفر از کجا تامین شده است. بالاخره این سفر این هتاکان باید یک متولی داشته باشد.

وجود خانه سینما، یک ضرر است. اگر نگویم همه و نگویم همیشه بیشتر اوقات فعالیت های ضد انقلابی و ضد موازین اسلامی در آن اجرا می شود. برای خانه سینمای ایران دو راه بیشتر وجود ندارد یا ورود افراد متعهد و پاکسازی عناصر معلوم الحال ضد انقلاب و ضد اسلام و یا حذف کلی آن است. اگر خانه سینمای ایران از این عناصر معلوم الحال روزی پاکسازی شد، روی سر درش بزنید، شعار مرگ بر آمریکا یک شعار عملی است!

 نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

+ برادر اکبر هاشمی رفسنجانی به تقلید از برادر احمدی نژاد دست به سفر های دور دنیایی زده و در تیم خود 150 نفر را نیز برای خدمت رسانی به نقاط محروم کشور ها بسیج کرده است. همین جا که اینقدر به فکر مردم نقاط محروم جهان هستند که حتی اهل و عیال خود را برای این سفر خطیر راهی کردند، تشکر و قدردانی می نماییم. ( یکی از بچّه های پایین شهر لاس وگاس!!! )

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز