آمار وحشی ترین تروریست ها! - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

وحشی ترین تروریست ها!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:23 صبح
در جهان امروز دو تفکر بیشتر وجود ندارد که  در تقابل با همدیگر هستند. یکی یهودیان که تقریبا همه معادلات جهان را برنامه ریزی می کنند و دیگر جمهوری اسلامی و به ویژه تفکر شیعه! آن تفکری که از هم جنایت کارتر هست دیگری را متهم به تروریست بودن و تروریست پروری می کند و از خیمه شب بازی چون اوباما می خواهد که حتی در تبریک عید نوروز ایرانیان را تروریست نام بنهد!! یهودیان که خودشان را قوم برتر می نامند، با کمک دوستان خود سعی می کنند از اسلام و مسلمین و نیز به ویژه از شیعه تصویری سیاه در ذهن جهانیان ایجاد کنند.

ولی به نظر شما پست ترین آدم ها نیز از جوان های خودشان می خواهند که تی شرتی بپوشند که روی آن نوشته "با کشتن زنان حامله با یک تیر دو نشان بزنید"

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

+ فعلاً این همراه اول خیلی بی همراهی پیشه کرده و دو روزه به من اجازه مسیج زدن را نمی ده!

+ یه چند تا مسیج جالب برایم فرستادن که می نویسمش!

- هفت سین دکتر احمدی نژاد: سفر های استانی، سهام عدالت، سوخت هسته ای، سفینه امید، ساماندهی سوخت بنزین، سربلندی مردم با سیاست خارجی، سازندگی و پیشرفت کشور، عید بر شما و خانواده محترم مبارک!!( این ته اش رو زدم که در امانت خیانت نکنم!) فرستنده: بشیر رضاپور!!

- دعایی که در عبد ظاهر می شود از آثار اجابتی است که قبلاً شده است/هر که را دعا داده شد قبلاً اجابت داده شده است/ بوجود آمدن حالت دعا در عبد از آثار این است که خدا می خواهد آنچه را خواستش در عبد بوجود آمده است به او بدهد

- شهیدان،ما کویر بی گیاهیم شهیدان ما رفیق نیمه راهیم ( این دوستم الان در مناطق عملیاتی هستش!)

+ این هم یادم آمد! روز اول فرودین که حضرت آقا در حرم امام رضا ع سخنرانی داشتند! من هم بودم! نمی دونم یکی هی گیر داده می گفت تکبیر! خیلی بی ربط! دیگه از حد گذرونده بود! آقا هم برگشت بهش گفت: وقت برای شعار دادن زیاده!!!

 التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز