آمار لاریجانی! تفسیر به رای نکن... - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

لاریجانی! تفسیر به رای نکن...

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:23 صبح

موضع عجیب رئیس مجلس در مورد بحث اصلاح الگوی مصرف" مجلس یک نهاد کوچک با 290 نماینده و تعدادی کارمند است؛ حال آنکه بیشترین سطح اصلاح الگوی مصرف در سطح جامعه است و صرفه جویی در نهاد کوچکی مانند مجلس بخش کوچک کار و دارای جنبه سمبلیک است."

عجیب اینجاست که مقام معظم رهبری تاکیدشان در مورد اصلاح الگوی مصرف از کوچکترین واحد اجتماع یعنی خانواده بوده است! و نیز آوردن شاهد مثال ها دیگر جایی برای این طور سخن ها نگذاشته است.

آقای لاریجانی! خانه ملت نمی تواند صرفه جویی داشته باشد! حال بگذریم آمدن به این مکان جدید یا ساختار ابلیسک مانند (خانه شیطان) چه دلیلی جز اسراف کردن داشته است! نکند منظور شما از سمبلیک بودن زدن یکی دو تا بنر در صحن مجلس بوده که نشان دهید بله ما هم در ترویج اصلاح الگوی مصرف کوشیده ایم! همین سمبلیک کردن شعارهای انقلاب و رهبری باعث ضرر های بسیاری شده است! البته این هم راهی برای در رفتن از زیر بار این مسئولیت است!  اصلاح الگوی مصرف از یک فرد در جامعه شروع می شود تا این مجلس! سعی کنید به جای تفسیر به رای و از زیر این بار بیرون رفتن! عمل کنید!

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

+ مشروح تفسیر به رای آقای لاریجانی اینجا

+ از همان اول با رئیس مجلس بودن لاریجانی مخالف بودم! موضع های جدید ایشان نیز خیلی قابل تامل است!

+ قربون این مسئولین برم من الهی! هر کسی برای اصلاح الگوی مصرف به یه جای دیگه ای پاس میده! همین برادر ضرغامی به جای اینکه بگه چرا از صدا و سیما برای اصلاح الگوی مصرف شروع نکردیم! سخن در مورد انتخابات می گوید! سخن درستی است ولی اول هوای نهاد خودت را داشته باش! میلیاردی پول مردم را اسراف نکن، بعد به موارد دیگر بپرداز!  

+ از دیگر مسئولین برای پاس دادن وظایفشان به جامعه یا نهاد های دیگر استقبال می کنیم!

 

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز