آمار استغاثه های میر حسینی! - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

استغاثه های میر حسینی!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:27 صبح
 میر حسین موسوی وارد صحنه انتخابات نشده بود، فریادشان خاتمی خاتمی بود! وقتی میر حسین اومد! شعارها قاطی پاتی شد! یک سری از طرفداران خاتمی هول شدند و شروع به انقلت کردن به موسوی کردن! که ...چرا اومدی؟ تا حالا کجا بودی؟ ولی دیدن اوضاع خوب نیست! میر حسین شد پیغمبر نو ظهوری که می تونه ملت ایران را نجات بده!  

خاتمی یا آمدن میرحسین رفت یا در رفت! و امروز با دکتر احمدی نژاد و کروبی شروع به مبارزه های انتخاباتی می کنند! تیکه های جالبی که کروبی به رخ میر حسین می کشد بسیار جالب و قابل تامل است! کروبی در روزنامه اعتماد ملی به این نکته اشاره کرده که آقای میر حسین موسوی! تا انقلاب شد کجا بودی؟ فعالیت هایت تا سن 37 سالگی چه بود؟

همایش موج سوم حمایت از موسوی و خاتمی هم جای بسی تامل داشت! تاثی از انقلاب های مخملی و رنگی و این بار با رنگ سبز! حالا این انتخاب رنگ را بخاطر سید بودن هر دو فرد انتخاب شده است؟  آقای خاتمی شمایی که خود طرفدارانتان را به تحمل حرف دیگران سوق می دادید و دم از آزادی بیان می زدید چه شد در این همایش علاوه بر سایه نمایی بارها شاهد فحاشی به رئیس جمهور مکتبی توسط طرفدارانتان بودیم!

امروز از شهر قرچک عبور می کردم! قرار بود آقای میر حسین موسوی به دیدار مردم این شهر بیاید! جالب اینجاست بنر های بزرگ و عجیب و غریب در شهر مشاهده می شد! دوستان در شهرستان خبر از بودجه های هنگفتی می دهند  که دارد برای میر حسین موسوی خرج می شود! فقط سوال می کنیم! این پول ها از کجا آمده؟

خواسته بی منطق کروبی و میر حسین که چرا رسانه ملی برای دکتر احمدی نژاد شده است؟ باید بگوییم بیشترین انتقاد را ما به صدا و سیما داریم که چرا اینقدر گاهی به سخنان و سفر های استانی دکتر احمدی نژاد بی اقبالی شده هست! ولی جایگاه ریاست جمهوری اقتضا می کند که خبر های مربوط به رئیس جمهور بیشتر پخش بشود!

منتظر سیاه نمایی های دیگری از سویی اصلاح طلبان باشید...

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

+ این عکس یکی از شاهکارهای یک دوست بلاگیمون هست! این عکس در ابتدا سانسور شده بود! در زیر عکس نوشته شده در رابطه با آمریکا باید صبر کرد! و بعد فردی که کنار میر حسین موسوی هست برگه ای در دست دارد که نوشته مرگ بر آمریکا!!! ابتدا سایت حامی میر حسین موسوی این را سانسور کرد! و آن فرد را از عکس حذف کرده! ولی با تیزهوشی یکی از وبلاگنویسان مجبور شد این عکس را دوباره بدون سانسور بگذارد! یک پارادوکس واقعی! مدعیان آزادی بیان!!!

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز