آمار توهین به شعور مردم توسط مخالفان احمدی نژاد - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

این روزها مخالفان احمدی نژاد که هر کدام با یک وصله ای به جنگ ارتباط پیدا کردند( یکی وزیر جنگ یکی فرمانده جنگ یکی...) اعتراض بر می آورند که چرا اینقدر در صدا و سیما تبلیغ دکتر احمدی نژاد می شود و با این روند بی عدالتی در استفاده از تبلیغات برای دکتر احمدی نژاد رای برای ایشان رقم می خورد!!!

یادمه دکتر احمدی نژاد برای صحبت با مردم به رسانه بعضی ها( اصلا این رسانه ملی نیست!) آمده بود! مجری که از قضا تحصیلاتش هم علوم سیاسی بود، برگشت به دکتر گفت: من شاهد هستم که چقدر همکاران ما در صدا و سیما زحمت می کشند که مردم را سر صندوق های رای بکشانند!!! دکتر در جوابش گفت که شما این حرف رو نزنید و باقی ماجرا! واقعا اگر کسی که علوم سیاسی می خونه و توی صدا و سیما هم شده جز خانواده صدا و سیما به شعور مردم اینقدر توهین می کند! دیگر چه توقعی از بقیه می توان داشت!

 خطاب کنم به این هوچی گری ها بعضی ها که وقتی یه فردی شده رئیس جمهور ایران، صدا و سیما موظف است که پوشش خبری بیشتری بدهد! ربطی به انتخابات نداره! حالا چرا بعضی آیت الله ها امروز توی سیمای ما تقدیس می شوند کسی دم نمی زند!

ثانیاً مردم اینقدر به درک سیاسی رسیده اند که بدانند چه کسانی میلیاردی برای انتخابات خرج می کنند و یا حامیان میلیاردی دارند! لطف کنید آقای موسوی آقای کروبی آقای رضایی و البته آقای ضرغامی به شعور مردم توهین نکنید

موضع عجیب رضایی، میرحسین و کروبی که سیاست خارجی دولت نهم اشتباه بوده و آن ها می خواهند به تنش زایی روی بیارند را به دیدن یک کلیپ از صحبت های مقام معظم رهبری دعوت می کنم که بدانند چقدر نظر های تخریب گرایانه و نیز غیر کارشناسی شان حتی با نظر رهبری نیز متفاوت است.اینجا( البته از قبل پیش بینی می شود بعضی دوستان بگویند نیز این کلیپ ساختگی است!!!)

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

+ سوال: چرا در موضوع تخلف های  دانشگاه آزاد و  حمایت های عجیب بعضی آیت الله ها در سیما خبری منعکس نمی شود؟

جواب: ضرغامی برابر است با استاد دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب!

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز