آمار این بنرها تبلیغ می کنند یا تخریب؟ - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

این بنرها تبلیغ می کنند یا تخریب؟

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:28 صبح

اگر در سطح شهر تهران کمی در رفت و آمد باشید به بنرهای بزرگی برخورد می کنید که توسط حزب کارگزاران در مناطق پر رفت و آمدی چون چهار راه ولیعصر و میدان انقلاب( تا آنجایی که خودم دیدم) نصب شده است.

از جمله نکات عجیب این بنرهای تبلیغاتی این است که عکس مقام معظم رهبری، هاشمی رفسنجانی و خاتمی دیده بود! ولی با کمال تعجب فقط سخنان هاشمی و خاتمی در بنرها دیده می شود!

از آنجایی که دوره ریاست جمهوری آقای هاشمی با کمترین میزان شرکت در دورهای ریاست جمهوری بود  و نیز موضع های بسیار تامل برانگیزی همچون حضور 40 میلیون نفر در انتخابات دوره دهم که بالای 70 درصد می شود را حضور کم مردم ارزیابی می کنند! به این جمله از آقای هاشمی بر می خوریم که  اگر همه مردم در انتخابات شرکت نکنند اقلیت به سر کار می آیند! این موضع نشان می دهد اگر با رای بالا رقیب خودشان مواجه بشوند از همین الان می خواهند فضای سلامت انتخابات را آلوده جلوه بدهند!

این بنرها به ظاهر به نفع میر محسن کروبی نژاد است! یعنی برای شرکت عمومی مردم در انتخابات ولی اینکه قبل از شروع رسمی تبلیغات بنرهایی به نفع این میر محسن کروبی نژاد تمام شود بیشتر تبلیغ کاندیدا و موضع گیری در مقابل شکست احتمالی سخت جریان خودشان است.  این کارها بیشتر نشانه ضعف رقبای دولت عدالت محور است.

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز