آمار کسی که کتک خورش ملس است؟ - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

کسی که کتک خورش ملس است؟

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:29 صبح

تاریخ خوب تکرار می شود، بجای قرآن به نیزه کردن، رنگ سبز منتسب به سیادت علم می شود. ولی با این رنگ سبز غیرت می فروشند و می خواهند رای بخرند! توف به غیرت تان! می گویند چرا در هیئت های مذهبی بعضی از مداحان از احمدی نژاد دفاع می کنند! سئوال خوبی است! یکی هم به ما جواب دهد این بازیگران طاغوتی و هفتاد قلم آرایش کرده در ایام فاطمیه و در پارتی سرای های تبلیغاتی موسوی از چه چیز دم می زنند؟ البته خلایق را هر چه لایق! البته از افاضات توهین آمیز افرادی چون فائزه هاشمی میزان ادبشان را می شود سنجید!

بجای حرف زدن و تخریب کردن! بیاید  از برنامه هایتان بگویید؟ برنامه ای ندارد! سئوال آسانی است که از طرفداران موسوی بپرسید که یه چند تا از برنامه هایی که موسوی می خواهد اجرا کند نام ببر؟!  از گشت ارشاد می نالد در صورتیکه زمان خودش 4 گشت ارشاد بوده که از قضا نام یک مسئول گشت ارشادش اکبر گنجی است.  کروبی می گوید! برادر میرحسین تا 37 سالگی کجا بودی؟ چه کار سیاسی ای کردی؟! فقط یک نمایشگاه نقاشی آن هم با اسم مستعار!

فیلم می سازند! همین کسانی که احمدی نژاد را پوپولیست می نامیدند توی فیلمشان وسط مرزعه غذا می خورد و لباس محلی می پوشند! آقای موسوی آقای کروبی آقای رضایی شما هم مثل دکتر احمدی نژاد یکبار خانه هایتان را نشان دهید! آقای کرباسچی شما هم! آخه شما خیلی برای ضعیفان جامعه دل می سوزنی!!!

تا رینگ مناظره....

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز