آمار همایش حامیان جیگردار نژاد در مصلی تهران - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

همایش حامیان جیگردار نژاد در مصلی تهران

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:29 صبح

از همان ابتدا اختلال در مترو برای نرسیدن یا دیر رسیدن به مصلی تهران توسط محسن هاشمی پسر آقای هاشمی کلید خورد. توی مترو یکی فریاد زد سلامتی آقای احمدی نژاد بلند صلوات! و همه یک صدا صلوات فرستادن! تازه اونجا متوجه شدم که همه آمدند!

مصلی بسیار شلوغ بود!. همه آمده بودند! شعارهای جالبی داده می شد. مخصوصاً اینکه روزنامه ایران تیتر زده بود...بانک مرکزی: موسوی دروغ می گوید! و اینکه آمارها توسط فردی به نام میری دستکاری شده بود. حالا کسی که جلوی همه مردم فردی را به دروغگویی متهم می کند و خود دروغ می گوید، می خواهد رئیس جمهور شود! موسوی دروغ می گوید

نمی دانم از دکتر بودن موسوی شنیده اید! که ایشان اصلا دکتر نیست ولی روی درب اتاقش زده شده...دکتر میرحسین موسوی! و همچنین روی برد گروه انسانی! خدا قبول کنه! کنتور که نمی اندازه دروغ گویی!

موسوی حتی یک برنامه ارائه نکرده!فقط موسوی یاد گرفته بگوید! بروید در سایتها بخوانید! و یا دانلود کنید! آن کتابی هم که ازائه کرد همه اش شعار های کلی است! مثلا کسی که گفت اقتصاد را سامان می دهم ولی راه کاری ارائه نکرد، یعنی بی برنامه! آقای کروبی هم که فقط به کارشناس هایش رفرنس می دهد! 300 میلیون تومان حرام خورده است و باز می گوید کسی بدهد می گیرم!

در فیلم آقای موسوی دیدیم که موسوی غیرتی شد!باریک الله فقط می خواهم بپرسم اون خانمی که کنار خانم شما نشسته بود(فاطمه معتمد آریا) را می شناسید! می دانید کیست! ایشان کسی هست در آمریکا کشف حجاب کرده و سینمای ایران را به دلیل نداشتن سکس و خشونت ضعیف می داند! نمردیم و بت های غیرت همسر آقای موسوی را دیدیم!

این عکس را هم آقای موسوی ببنید! و سعی کند برای این غیرتی بشود...

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز