آمار دزدگیر 88 نصب شد! - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

دزدگیر 88 نصب شد!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:30 صبح

قی کردن مسئله خوشایندی برای یک فرد نیست، ولی اگر کسی ماده مسموم کننده ای خورده باشد بهترین راه حل است. آقای دکتر احمدی نژاد باعث جامعه ما قی کند!!!

همان طور که می دانید حرکتی که طرفداران آقای موسوی به نام موج سبز در کشور رهه انداختن از همان ابتدا برای این بود که ، بتوانند با استفاده از  این حربه در ذهن همه این موضوع را القا کنند  که طرفداران آقای موسوی زیاد هستند و در صورتیکه که رای نیاورند، همان طور که در شعار های خودشان می گفتند" اگر تقلب نشه موسوی اول میشه" یعنی این افراد از همان ابتدا واقف بودند که موسوی رای نمی آورد.

انتخابات باعث شد ما خیلی ها را بشناسیم! مخصوصا از دوستان بلاگی که واقعا متاسفم برایشان. همان طور که حضرت آقا فرمودند ما در انتخابات برای عقیده خودمان تلاش می کنیم نه اینکه افرادی بیایند و فقط قصدشان تخریب باشه! کاش آقای موسوی همان نخست وزیری ما حداقل به نیکی ازش نام برده می شد، می ماند!

یک تبریک هم به همه ایرانیان می کنم که با شور در انتخابات شرکت کردند، ان شاء الله همگی سالم و سلامت و در پناه امام زمان باشند.

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

+ لطفاً اصلاح طلب ها مظلوم نمایی نکنند!

+ من کسانی که به طرفداری موسوی توی خیابان ها می ریزند، اصلا طرفدار موسوی نمی دانم! چراکه این کارشون جز وحشی گری چیزی نیست! لطمه زدن به اموال مردم، کتک زدن و حتی چاقو زدن مردم عادی!

+ اینکه اینها بیایند و هر جور خواستند وحشی گری بکنند و بعد اگر نیروی انتظامی با این افراد برخورد فیزیکی بکنند، بگویند فلان و بهمان است! بیشتر به یک جک شبیه است! دوست دارم آقاذر وحشی گری شان را در میدان ولیعصر می دید!

+ مسئول همه این اغتشاش های گروه اصلاح طلبان و فعلا میر حسین موسوی است به جای دعوت به آرامش دعوت به تشنج می کند! آقای جن گیر شما برو خون بهای هر کسی را میگی از اصلاح طلبان و مخصوصا میر حسین موسوی چون عامل اغتشاشات همین فرد است.

+ می گویند جمعیت میلیونی در راهپیمایی ار میدان امام حسین تا آزادی بوده! خودتان را گول نزنید! وقتی خودتان قانون گریزی می کنید و راه مردم بیچاره را از میدان فردوسی می بندید، مردم مجبور می شوند که آن راه را پیاده طی کنند!


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز