آمار برادر محسن! البته از نوع مخملبافش - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

برادر محسن! البته از نوع مخملبافش

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:31 صبح

همیشه وجود افرادی  مثل محسن مخملباف برایم جالب بوده! یه روز دم از حق زدن و یه روز دیگه ای دم از ناحق زدن! نکته مشترکی که توی این جور افراد ما بهش توجه نمی کنیم این هست که این افراد جدا از نوع تفکرشان در حال فریاد زدن عقایدشان هستند. و این در یک نگاه خیلی خوبه! این افراد هر جوری هستند همان وضعیت را نشان می دهند ولی برعکس بعضی ها هر جوری باشند هر طرف باد بیاد همان طرفی مایل می شوند! ( انعطاف عقیده بعضی ها مستدام! )

شاید شما هم فیلم توبه نصوح مخلمباف را دیده باشید. خیلی جالبه یک فرد از توبه نصوح به سکس و فلسفه برسه! شاید در نگاه بعضی ها عجیبه! ولی خیلی هم عجیب نیست! نگاه اشتباهی در نوع تفکر و عقایدی در فیلم توبه نصوح القا و ارائه می شد دارای انجراف هایی بود. البته نه خیلی زیاد ولی همین انحراف کوچک باعث شد این فرد امروز در جلوی دوربین های دشمنان بنشینه و به همه گذشته خودش هم هتاکی کنه! در فیلم توبه نصوح فرد گناهکار را برای توبه کردن، به جایی می رساند که گناهش را علنی بکند! در مسجد بایستد و گناهانش را برای مردم بازگو کند! که این قضیه از نظر اسلام به شدت رد شده است. همین انحراف کوچک او را به این حال کشانده!

 البته  خواندن خاطرات دوست جون حونیش یعنی مجید مجیدی هم در مورد حالات مخملباف خالی از لطف نیست

نکات المبارزه فی کلام بچّه مسلمون!

+ همین مطلب در قلم پرس

+ اون کسی که خس و خاشاک بودن را گند کاری می دونه یا اصلا نمی دونه یا خودشو رو به نادونی زده! اینکه دیگه معلوم شد این هم جز اون شبهات احمقانه ای است که مخالفان احمدی نژاد برایش درست کردند! این دیگه از مرز زنده باد مخالف من گذشته! اینجا یک زنده باد انسانیت هم کافی بود! از این همه راستگویی شما هم نمیشه تعجب کرد! سخنرانی چندبار در اون مورد کذایی که شما ادعا دارید پخش شد و آقای احمدی نژاد گفت 40 میلیون مردم ایران رای دادند و عده ای خس و خاشاک یعنی نه طرفداران شخص مشخصی خس و خاشاک هستند یعنی کسانی که آشوب می کنند! هرکس محترم! شما تهمت زدید که تهمت بر اساس روایات بدتر از قتل است! البته می دانم شما بجای معذرت خواهی فقط خشت می زنید! و هرجا به نفع تان باشد از آیات و روایات استفاده می کنید!

واقعا ...! زنده باد انسانیت! خاک عالم بر سر کسانی که زیبا بودن چهره را معادل بهشتی بودن افراد می دانند! سینماگران! آخه شما اگر ارتباط داری با اون افراد سینماگران فاسدی که هر شب توی یک پارتی قش می کنند معلومه خودشان جهنمی هستند و کافر همه را به کیش خود پندارد! در ضمن به اون میگن میمیک صورت! اطلاعاتت هم در حد المیپک ضایع است!و نخوانده ای که لا یسخر قوم...!

ای نا محترم! تهران ایران نیست! دانشگاه تهران همه دانشگاه ها نیست! و اینکه از وضعیت اخلاقی این خوابگاه ها کاش می گفتی!

اون فردی که شیرین عبادی رو عادل حساب می کنه فقط بگه این خانم که نماد صلح هست چرا توی جریان غزه خفه خون گرفته بود؟

 

                                                             التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز