آمار مرحوم مایکل! - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

مرحوم مایکل!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:31 صبح
سینمای موزیکال در جهان از بین رفته است، ولی هنوز در فیلم های هندی ما شاهد این نوع سینما هستیم. بزرگترین دانشمند هندی شاید یک محافظ داشته باشد، ولی در برابر بازیگران اسطوره شده ای که یک گردان محافظ دارند، هیچ چیز نیست. سئوال اینجاست چرا؟ در هند و خیلی کشور ها  متغیر حال افراد هیجان است و کسانی که بتوانند این هیجان را القا کنند، به اسطوره و یا محبوب قسمت عام مردم تبدیل  می شوند. از این جمله می توان ورزشکاران مخصوصاً فوتبالسیت ها، خوانندگان، بازیگران و... نام برد.

مایکل جکسون خود یک نمونه برای القای هیجان به افراد ، با نوع رقص مکانیکی که داشت، می باشد. همان طور که به وضوح ما داریم در جهان می بینیم این اسطوره پردازی و بهتر بگوییم اسطوره سازی در سیاست اصلی شیطان بزرگ قرار گرفته است. همان طوری که از مایکل جکسون به عنوان یک اسطوره توسط رئیس جمهور وقت آمریکا قدردانی می شود. میزان اهمیت اسطوره در سیاست های آمریکا را می توان در میزان پوشش خبری مرگ مایکل جکسون سنجید.

این اسطوره در روند سیاست شیطانی و بی اخلاقی غرب رشد و عمل کرد.  مایکل جکسون که نه معلوم بود مرد است نه زن! خود نماد یک نماد بی اخلاقی محسوب می شد و این جریان اسطوره پروری تا جایی پیش رفت که وقتی مایکل جکسون .وارد فرودگان توکیو شد، چند دختر و پسر دوستدار مایکل جکسون خودشان را بخاطر این فرد کشتند.

از دیگر اسطوره آرنولد، یک راننده تاکسی در یکی از ایالت های آمریکا بود. که به دلیل نوع شکل ظاهری اش وارد هالیوود و عرصه بازیگری شد. آرنولد توانست به شهرتی که هالیوود در اختیارش گذاشته بود، «فرماندار» ایالت کالیفرنیا که بزرگترین ایالت در غرب آمریکا است،بشود. موضع انتخاباتی اخیر این فرد برای رقیب باراک اوباما نیز در جای خود بسیار جالب بود.

امروز سیاست خارجی آمریکا برابر است با هالیوود! برای مثال سریال 24 از چندین سال قبل آمدن رئیس جمهوری سیاه پوست را پی ریزی کرده بود!

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

+ آقای طالب زاده! نمی دانم چرا شما حضرت عیسی ع را غربی کردید؟ مگر حضرت عیسی ع در فلسطین به دنیا نیامد! مگر اون از نظر چهره شرقی نیست! پس چرا پیامبری که شما نشان دادید بیشتر به چهره غربی ها می خورد؟؟؟! آقای طالب زاده مگر ندیده اید در اولین پست مدرن غرب حضرت جبرئیل را بصورت یک زن و آن هم زن مو بلوند، چشم آبی( چهره غربی) نشان دادند؟ شما دیگه چرا؟

+ آقای کروبی بخواند،روایتی از قصه‌ سانسور شده یک جلسه. نوشته آقای سهیل کریمی / در مورد یکی از جلسات مربوط به بررسی فساد های مالی!جتما بخوانید

+ نشانه های چه می گویند...این هم نوشته دیگر از آقای سهیل کریمی در مورد سخنرانی دکتر احمدی تژاد در نیمه ماه رمضان و  ارتباطش با نشانه های ظهور

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز