آمار آقای شجریان اشتباه می کنید... - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

آقای شجریان اشتباه می کنید...

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:32 صبح
آقای شجریان در یکی از مصاحبه های اخیرش گفته است: « در شرایطی که مردم ما در بهت و حیرت فرو رفته اند و در شرایطی که این خس و خاشاک با طوفانی که آقای احمدی نژاد به پا کرده به حرکت در آمده است، صدای من جایی در تلوزیون و رادیوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ندارد و این را موکداً خواستم که دیگه صدای من را پخش نکنند و باعث ناراحتی من نشوند و تجاوز به حق و حقوق من نکنند. این صدا، صدای خس و خاشاکه و همیشه خس و خاشاک خواهد ماند

مانور احساسی آقای شجریان روی کلمه خس و خاشاکی است که دکتر احمدی نژاد در میدان ولیعصر بکار برد و حال سخنان دکتر در مورد خس و خاشاک:« در انتخابات ایران 40 میلیون نفر خودشان بازیگر اصلی و تعیین کننده اصلی بوده‌اند. حالا چهار تا خس و خاشاک این گوشه ها کاری می کنند بدانید این رودخانه زلال ملت جایی برای خودنمایی آنان نخواهد گذاشت. 70 میلیون ملت ایران و 40 میلیون شرکت کننده در انتخابات همه عزیزند، همه ملت ایرانند و همه همدلند و دولت خادم همه آنان و در خدمت همه آنهاست. رقابت ها به پایان رسید و دوره دوستی‌ها و ساختن‌ها آغاز شد.»

این کار شما ار دو حال خارج نیست: یک)شما واقعا بی خبرید و دارید اشتباه می کنید. دو)شما واقعا خس و خاشاک هستید و طرفدار اغتشاشگران. البته بر اساس تعریف آقای احمدی نژاد همه طرفداران نامزدها جز سیل خروشان مردم هستند و اغتشاشگران را به خس و خاشاک تعبیر کردند. ما صورت دوم را رد می کنیم ولی مطمئن هستیم که اگر خود شما میلی ندارید ولی اطرافیان شما، شما را به سویی اشتباه دارند سوق می دهند و می خواهند از شما و اسمتان سوء استفاده کنند. در ضمن در انتقاد از صدا و سیما، شما تنها نیستید.

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون

+ برای دانلود صوت مربوط به مصاحبه آقای شجریان و این جریان به اینجا مراجعه کنید.

+ همین مطلب در قلم پرس

+همین مطلب در خادم نیوز

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز