آمار بی انصافی نکنیم! - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

بی انصافی نکنیم!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:33 صبح

در دوران انتخابات به دیدن دکتر احمدی نژاد رفتیم. نامه ای بین بچه ها دست به دست و نیز امضاء می شد که در آن اعتراض خودمان را به مشایی و اینکه اگر جناب دکتر در این دوره نیز رای آوردند، دیگر از این فرد در کابینه استفاده نکنند. ( دلیلی بر عدم ایمان خودم به مشایی)

وقتی دکتر، مشایی را به عنوان معاون اولی انتخاب کرد، هیچ دلیلی برای این کار دکتر پیدا نکردم و این آزمون ولایتمداری....! حالا شنیدم که دکتر دنبال بهترین راه کار بوده! ولی بهترین راه کار هم می شود، انتخاب دوباره ....! بگذریم، دوستان مفصلا در این مورد بحث( همراه با بی انصافی) کردند! ولی اینکه خیلی از دوستان حامی دکتر حالا همه چیز را فراموش کردند و بحث عبور و مرور از احمدی نژاد سر می دهند، به نظرم خیلی اشتباه هست! بله! ما اصلح را انتخاب کردیم نه یک فرد معصوم! ولی آیا ندیده گرفتن این همه خوبی دولت نیز حق است! ما قبول داریم احمدی نژاد اشتباه کرده ولی اینقدر بی انصافی عجیب است!آیا همین هم طیف های ما نبودند در 18 تیر در آزمون ولایتمداری تجدید شدند! که حضرت آقا فرمود مگر من نگفتم که درگیر نشوید و شدند! خیلی جالب است! امروز همان حزب بادها برای ما شده اند ولایت مدار ترین افراد!

از اینکه صدا و سیمای ما نامه رهبری را 4 روز پس از صادر شدن نامه، اعلام کرد، باید تعجب کنیم یا نه؟

آیا بی طرفی در نقد دولت یعنی...در برنامه چرا؟!!! از احمدی نژاد این همه  انتقاد کنیم! دو تا عکس هم از کروبی و موسوی نشان بدهیم و از هاشمی هیچ نگوییم که او خود آتش افروز اصلی در این قضایا بود! این هم رسانه ملی! آقای ضرغامی شما می توانید اسم رسانه ملی را به رسانه هاشمی نیز تغییر دهید! 

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز