آمار این روز ها صدا و سیما - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

این روز ها صدا و سیما

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:33 صبح

این روزها صدا و سیما عجیب در حال مانور دادن است! مخصوصا با این گفتگوی رو در رو! عجیب آنکه آقای محجوب( جز اقلیت مجلس) یک دور در شبکه های صدا و سیما زد. و جالب تر از اینکه در برنامه تهران 20 شبکه پنجم سیما دو منتقد دولت یعنی محجوب و علی مطهری روبروی هم می نشینند! علی مطهری می گوید و محجوب از خدا خواسته فضا را آلوده جلوه می دهد و بارها این تکه کلام تشریفاتی را تکرار می کند" اینها باعث تقویت دولت است " علی مطهری بی هیچ دلیل و مدرکی می گوید: بله! ما آدم کشتیم! حالا اگر کسی این حرف را هم بزند می گویند ضد ولایت فقیه ولی من می گویم. محجوب که گل انداخته در تایید حرف مطهری می گوید: ما هم همینو می گیم! بگویید 10 تا کار درست کردیم و یه دونه اشتباه! بخاطر اون اشتباه معذرت بخواهید.

ولی هیچ کس نمی گوید! اگر فردی بی گناه کشته شد، عاملش چه کسی بود؟ این بسیجیانی که کشته شدند توسط چه کسانی کشته شدند! چرا آقای مطهری نمی گوید این بسیجیان که کشته شدند، چه گناهی کرده بودند! چرا نمی گوید که همین، هم طیف های آقای محجوب بودند و...! بله! این می شود سیاست صدا و سیمای ما! اگر آقای محجوب دعوت می شود روبرویش باید کسانی مثل آقای رسایی بنشینند! نه دو منتقد ار دولت! این یکی میگه اونی تایید می کنه! به به!

حالا به عقیده خودم استوارتر می شوم که روحانی مثل علیرضا پناهیان هم قدرت سخنوری و تحلیل بالایی دارد و هم بینش سیاسی بالا! نه مثل جاج آقای طباطبایی بی هیچ اطلاعی رئیس جمهور را متهم به سخره گرفتن سیادت بکند! و البته بعضی سایت ها( اوهم!) بخواهند این قضیه را ماست مالی کنند.

علیرضا پناهیان در مراسم دعای ندبه شهر خوی، به تشریح وضعیت شهر کوفه پرداخت و دلیل حساس بودن ائمه روی شهر کوفه با وجود ضربه هایی همچون شهادت و بی وفایی، را چنین بیان کرد که شهر کوفه محل زندگی نخبگان سیاسی جامعه آن زمان بود.کسانی که هر کدام برای خود اسم و رسمی داشتند! حساس بودن ائمه برای کنترل همین نخبگان بود! و اینکه ای نخبگان کوفه این زمان مواظب سخن ها و رفتارهایتان باشند.

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

+ حسب کاری که برایم پیش آمده یه یک هفته ای نزدیک مسجد جمکران، زمان را می گذرانم!

+ قرار بود، بروز کنم! ولی نشد. فعلا امام رضا ع ما رو طلبیده...یا علی

 

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز