آمار آقای شمقدری گلشیفته و گلزار را رها کن... - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

آقای شمقدری گلشیفته و گلزار را رها کن...

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:41 صبح

اگر در جمهوری اسلامی یک عنصر معلوم الحالی مثل گلشیفته فراهانی به دلیل مخالفت با مبانی اخلاقی و البته اعتقادی انقلاب کشف حجاب کند و در هر فستیوال یا فستیوالکی( فستیوال کوچک!) به دلیل حمایت از زن مظلوم واقع شده در ایران!!! جایزه ببرد! و یا مورد توجه محافل ضد انقلابی قرار گیرد چه معنا دارد که فیلم مشکل دارش با دستور مستقیم رئیس جمهور اجازه اکران بگیرد؟ چه معنا دارد آقای شمقدری در پی بازگشت و تعامل با این افراد باشد؟

آقای شمقدری! ما با هیچ کس عهد اخوت نبستیم! چرا باید این بت های پوشالی تراشیده شده توسط محافل سینمایی را ارج بنهیم؟ بجای هنرمند کردن متعهدان در پی متعهد کردن ناهنرمندانی چون گلزار و گلشیفته فراهانی بر آمدید؟ این چه تفکری است که بخواهیم خود را خیلی روشنفکر نشان بدهیم و از این گونه افراد حمایت کنیم؟

ناهنرمندی مثل گلشیفته فراهانی نباید با او بازی رسانه ای کرد! به نظر من کارهای گلشیفته فراهانی باید علنی در صدا و سیما بیان و مورد نقد قرار گیرد! که مثلا کشف حجاب و رقصیدن و خواندن با خواننده ای چون محسن نامجو از نظر عرف اخلاقی و اسلامی چه حدودی دارد؟

نکته:

این سهیل جان محمودی! باز هم در صدا و سیما ظهور پیدا کرد! و از شجریانی که ضد نظام حرف می زند حمایت کرد! شجریان هم ناهنرمندی که به قول دوستان هر چه دارد از انقلاب دارد! مسئولان فرهنگی که کاملا بی خیال به سر می برند و در پی پر و بال دادن به اطرافیان و کارهای فرمالیته هستند، لطف کنند دیگر در پی بازگشت امثال شجریان نباشند!

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز