آمار چهار دیواری حبس!!! - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

چهار دیواری حبس!!!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:42 صبح

هیچ گاه اسارت  جسمی ، درون ازادی خواه  را در خود نگه نخواهد داشت ، حتی همچون  پرتاب تیری از کمان به سوی نقطه ی  منتخب رها خواهد شد. در تنگنا ماندن ، اوج گیری درونی را میتواند پر و بال دهد و صعود را در این مسیر نهایی فراهم سازد . معمولا دید ظاهری و افکار غلط ،حبس را  عامل فنا پذیری میداند اما با کمی تعمق در آن انفجاری چون نور در درون را برای ما نمایان خواهد کرد .

اینکه صدای در گلو مانده در نهایت فریادی را در بر دارد شکی نیست اما گاه احتمال سکوتی معنادار را میتوان داشت که در آخر به فریادی بالاتر از فریاد ظاهری ختم میشود و صدای ان ، در ذهن ما طنین انداز شدنی ست.

حال که از تن درگیر حاج احمد متوسلیان سالها میگذرد هرروز این بانگ از عمق وجود ایشان بلندتر میشود و از درون ازاد طلب خویش حکایت میکند . نگرش ما این رهایی طلبی را که منجر به پرواز میشود نشئت گرفته از یک منبع ازاد و بدون تعلق میداند در واقع بعد درونی در کنار یک دید الهی برداشته شده ازهمان منبع قرار میگیرد و جهت درستی را از نشانه گرفتن هدف به ما نشان میدهد . همین بینش الهی که عامل اصلی برای پی بردن ما به موضوعات میشود شخص را با خود یکی میکند و تبعیت را با خود همراه میکند که سرانجام انسان را چون دستهایی جدا ناپذیر به هم متصل میکند . همین منبع که نام اسلام  برگزیده ی اوست دراثبات حقیقت  و بیان حقانیت گام برداشته و چطور میتواند از ما انتظار همراهی نداشته باشد و ما نیز چطور میتوانیم از وجودی ماندگار که از ماندن حقیقت استوار شده و در پی روشنایی ست انتظار خاموشی را داشته باشیم ، و همان طور که داشتن حضوری جاوید واثبات ان در گرو نقشی دائمی می باشد ، و همین درارام و قرار نداشتن نهفته هرچند توانایی ذکر ان با قلم نیست ولی انسان را تشنه تر از گذشته میکند تا بیش از پیش در پی یافتن واقعیت باشد واقعیتی حیاتی همچون اب که اگر به کج راهه سمت و سو داشته باشد سرابی بیش برای ما نخواهد داشت

همان طور که حاج احمد  زنده بودن را در حرکت دنبال میکند و ایستادن را  ضد وچود داشتن و چاوید شدن میداند و تا نشانی از این جنبش و پویایی را در زمین نکوباند و اثری از حقیقت را در انتهای بی انتهای افق نمایان نکند رفتن را نمی پذیرد و همین بر ماندن و بودن او کافی ست.

و متقابلا چطور او نمیتواند از حرکت ومبارزه ی  ما برای اثبات حق انتظار نداشته باش

او زنده به ان ماند که ارام نگیرد   موج بود که اسودگی او عدمش بود


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز