آمار جهاد همیشگی - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

جهاد همیشگی

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:47 صبح

یاد سخنان حاج سعید قاسمی افتادم که 8 سال جنگ دروغی بیش نیست که به  خورد من و شما دادند  و چرا بعضی ها دو سالش را بعضی ها فید می کنند! نویسنده این سطور نمی گوید در این 8 ماه جنگی و دفاعی نبود بلکه می گوید یک طیفی که در خواب بودند را بیدار کرد.  مگر پیشتر از این حرفا حضرت امام خمینی ره نفرمود  که تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم و حضرت آقا بارها بارها نفرمود تهاجم فرهنگی و چون امروز فرموده اند جنگ نرم همایش به همت دولتی ها برگزار کردند و وزیر امور خارجه با خوش خیالی گفت که فکر کنم قدم های خوبی برداشته شد! کلا مسائل اینقدر آسان است؟ و اینها خواب هستند!؟ و نیز مگر شهید آوینی نفرمود شاید جنگ خاتمه یافته ولی مبارزه پایان نخواهد یافت.

به نظر من رویش ها همه در این 8 ماه نبوده! یکی به میل زد و کفت چون شما وبلاگ هستید!( با درجه تحقیر 90 درصدی ) بیا ما مردم خداجو کمکی بکنیم که شما حال کنی؟؟؟ منم گفتم عزیزم یه 19 ماه( تاریخ تاسیس مبارزکلیپ ) دیراومدی!

از اینکه به بعضی ها برخورد که یک وبلاگ!!! با همه درجات تحقیرش جایزه دادند می گویم میزان اثرگذاری کار هست نه وبلاگ یا سایت بودن یک مجموعه! برای اینکه بعضی از بهونه گیری های بعضی ها را خاتمه بدهیم ان شاء الله عمری بود، به سایت تبدیل می شویم.

تشکر: جنبش عدالتخواه نیز مبارزکلیپ را برنده اعلام کردند! اما جالب است که سایت الف! جایز می برد! یه بار هم تماس گرفتند و دیگر هیچ! البته مهم نیست! ( همه با هم جرا زحمت کشیدن ما که راضی نبودیم!)

با اینکه حسین خان قدیانی را دوست می دارم از آنجائیکه به اسفندیار دولت هم نقد دارم... دلیل نمی شود به دلیل اسفندیار دولت حمایت پسر شهید همت را از اصلاح طلبان را پاک کنم! آن جدا این جدا و دیگر هیچ! اصلا مگر مشکل پسر شهید همت برای حمایت از اصلاح طلبان آقای مشایی بوده! تازه اگر هم بوده پیدا کنید پرتقال فروش را...

 + خوب دارم می روم راهیان نور! پس یه 5 6 روزی نیستم احتمال داره وب کلیپ ها به تعطیلی برسه! حلال کنید...

+ از دوستانی که به من گفتند منافق تشکر می کنم! از دوستانی که گفتند تو از مشایی چیزی کمتر نداری تشکر می کنم!! و از دوستان بسیح علوم و تحقیقات که به دلیل متهم کردن من حتی پس از 5 روز حاضر نشدند مراتب اشتباهشون رو قبول کنند باز هم تشکر می کنم! کلا تشکر می کنم!


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز