آمار آیا دولت آمریکا از ملت آن جداست؟ - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

آیا دولت آمریکا از ملت آن جداست؟

شنبه 89 تیر 19 ساعت 11:55 صبح

شاید از بعضی سیاستمداران شنیده باشید که دولت آمریکا از ملّت آن جداست و یا حتی من خودم از بعضی افراد مذهبی شنیده ام  که پرچم آمریکا را  نباید سوزاند چرا که ما با دولت آمریکا مشکل داریم و نه مردم آمریکا!!!

باید بدانیم آن چیزی که امروز مخصوصاً در آمریکا آنچه پیاده می شود اصلاً دموکراسی نیست! یعنی معیار ها عقلی نیستند که در رای مردم دخالت دارند و نه حتی اخلاق. بلکه به جای عقل آن چیزی است که باعث  رغبت عموم جامعه بر نفسانیتشان می شود. می توان یک مثال زد که در انتخابات نهم یک نامزد انتخاباتی با تکیه بر همین متغییر و قول پرداخت پول ماهانه بعضی از عوام را گمراه کرد.

پس آن چه که در یک کشور به نام دولت نامیده می شود برآیند نفسانیت عموم جامعه است... این که دولت آمریکا از ملتش جداست بیشتر یک بلوف سیاسی است....البته نمی شود غافل شده که در خوده آمریکا افرادی هستند که با این سیاست های دولتشان مقابله می کنند و البته با بایکد شدید مواجه می شوند مثل افراد دانشگاهی که با صیهونیسم مخالف هستند و آن ها را پرفسور هیا خطرناک نام می نهند. پس هر دولتی نشان دهنده ی برآیند نفسانیت عموم جامعه است و از مردم آن جامعه جدا نیست.

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز