آمار غرب، اسیر در خرافات!!! - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

غرب، اسیر در خرافات!!!

شنبه 89 تیر 19 ساعت 11:56 صبح

بعضی از افراد خیال می کنند، غرب عاری از هر گونه خرافه و مهد تمدن و علم و فناوری می باشد. اما غافل از اینکه علاوه بر افراد عادی، حتی افراد اندیشمند غربی و اروپایی اسیر خرافه ها هستند.

مثلاً " پاسکال " دانشمند و فیلسوف فرانسوی با دست خود در لباس هایش " تکه پوست آهو" دوخته بود و عقیده داشت که به آن وسیله خود را از نومیدی و شک نجات می دهد. و یا " دوبر بویل " شیمی دان و فیزیکدان بزرگ انگلیسی عادت داشت که همیشه همراه خود " گرد جمجمه انسانی" بردارد تا از  خون دماغ محفوظ بماند. و نیز در روستاهای فرانسه از یک موجود موهوم که سر گرگ و بدن انسان مانند دارد و آن را " لوگارو" نامیده اند، می ترسند و برای محفوظ بودن از آن پیرمرد ها طلسم مخصوصی که از دو چوبه کاه است که به شکل چپ و راست می گذارند، استفاده می کنند.

و یا فال بد زدن را در حالاتی مثل دیدن گربه یا میمون یا گرگ یا روباه یا مار و یا اگر پایشان به آستانه در گیر کند و یا اگر لباسشان به میخ صندلی بند شود یا دانه ای را جلو مرغی بریزند و نخورد، حمل بر فال بد می کنند. اروپایی ها هیچگاه از زیر نردبان عبور نمی کنند، نعل اسب رت به عنوان طلسم خوشبختی به همراه دارند و...

می بینید که غربی ها و نیز مسیحیت در دنیایی پر از خرافه زندگی می کنند و این خرافه ها فقط مخصوص مردم عوام نیست بلکه اندیشمندان غربی نیز دچار این مقوله هستند. اما دین اسلام در سوره حشر آیه 7 تاکید می کند که آنچه را پیغمبر به شما دستور می دهد، برنامه خود قرار دهید و آنچه را که نهی می کند، باید زا آن خود داری کرد..  

+ آیا بهتر نبود می دانستید که...پیامبر اکرم(ص) مسلمانان را در نماز جماعت صبح مورد سرشماری و شمارش قرار می داد...بیایید به نماز بیشتر اهمیت بدهیم. 

 التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز