آمار از ماشا تا گلشیفته! اینجا یک پارادوکس برقرار است! - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

وقتی یه کمی فکر می کنم...می بینم که حداقل ایرانی ها چه مرد و چه زن دارای حجاب و البته حیاء بوده اند....حتی این مجسمه های تخت جمشید رو نگاه می کنی... مردی که لباسی شبیه قبا داره و با ریش های بلند....انگار یک حزب الهی تمام عیار را نگاه می کنی!؟ نه...

از ماشا تا گلشیفته!

حتی فیلم های دوران هیچکاک هم اصلاً اثری از این  بی حیایی های امروزه در آن وجود ندارد! موضوع داستان های ایرانی قدیم نیز شجاعت و دینداری و عشق های پاک بوده! اما امروز به تقلید از غرب رو به سکس و خشونت می رود...و چه ابله است آن بازیگر خانمی که سینمای ایران را به همین دلایل نفس اماره ای  ضعیف می داند!!!

سینما یک امر فطری نیست...یعنی مردمی که صدها سال قبل زندگی می کردند...اما آیا از بی سینما بودن..مردند! نه...بدیهی است. حالا چون سینما یک امر فطری نیست باید در مسیر فطرت به کار برده شود و نه  در خدمت نفس اماره!

تصویر بالا خیلی حرفها می زند !! " ماشا الیلیکینا" خواننده ، رقاص و بازیگر روسی که از هنری کثیف که اسیر نفس اماره انسان هاست بسوی حجاب و حیا مهاجرت می کند! و این است مهاجرت الی الله! ...شاید به تعبیر بعضی ها! از آزادی رو به اسیری می آورد؟!  قضیه این خانم جواب افرادی هست که حجاب را می کوبند! و از محدود شدن خانم ها با حجاب ناله ها سر می دهند...و این کار را، کار زنان سنتی می دانند!!! پس  چه شد این خانم را، که از این آزادی فرار کرد! و خودش را به قول شما اسیر کرد! چرا فریاد وا حقوق بشرا! وا حقوق زنان سر ندادید! یا خفه خون گرفتید!

در این طرف یک مایه آبرو ریزی! گلشیفته فراهانی که با رانت سینما به شهرتی دست یافت ! شاید گلشیفته فراهانی سال ها قبل کشف حجاب و عقیدش را نشان داده بود و امروز خودش را نشان داد! اینجاست که می گوییم هنرمندان را متعهد نکنید! بلکه متعهدان را هنرمند کنید! (البته بنده هیچ عقیده ای  ندارم این افراد اصلاً یدک کش نام مقدسی چون هنر باشند!) گلشیفته خود را آزاد دید! اما چه افسوس که اسیر خیلی چیزها شد...

 به قول استاد ما اگر شمر لعنه الله در جوانی می مرد و یا شهید می شد...او یکی از یاران امام علی (ع) بود و شاید ما به زیاراتش هم می رفتیم! اما او خودش نخواست و عاقبت به شر شد...از خدا بخواهیم که ما را عاقبت به خیر کند....الهی آمین!

+ مصاحبه ماشا الیلیکینا و نحوه مسلمان شدنش نیز بسیار جالب است...می توانید در اینجا مطالعه بفرمایید

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز