آمار تبلیغات تاریخ مصرف گذشته کروبی!! - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

تبلیغات تاریخ مصرف گذشته کروبی!!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 10:41 صبح

امروز یک مسیج عجیب به دستم رسید....اس ام صفوی...جشن میلاد ثامن الحجج با حضور مهدی کروبی!!!!!!!!!( می تونی توی ذهنت اینو ادامه بدی من مشکلی نمی بینم) ?شنبه??|?!!!!!!!( کما مره)

واقعا تو کار این کروبی موندم...آقا می فرمایند خوب نیست اینقدر زود شروع کنید و بعد....تازه میلاد دوشنبه بود انگار تا چهار شنبه کش اومده!!!

+ از اینکه همه برای آمدن مانیتور من دعا می کنند!!! تشکر می نمایم...البت پبام های تبریک را دارم از جای جای وبلاگستان مشاهده می کنم...مخصوصاً شیخ علی!!! + رفتم سینما ???? تومان پیاده شدم..دعوت دیدم چون در مجله شاخه طوبی مسئول فرهنگی اش هستم باید می دیدمش...اولا خیلی  خلوت بود...فیلم شدیدا فمنیستی بود و اگر این فیلم را حاتمی کیا نساحته بود...می گفتم حتما کتی سوزان و ویرجینا ولف در نوشتن فیلمنامه دخالت داشتند! حالا دیدم چیز خوبی شد...این جا هم می زنم...+وقتی مانیتور اومد...یک گزارش از روز فیلمبرداری هفته گذشته می زنم...بعدش هم مصاحبه..البت دو سه تا سوژه دارم اما فعلا توی آب نمک خوابندمشون!!!! +یادم رفت الان تعجب نکنید چگونه بروز کردم...به لطف نوت بوک برادرم...اون هم بدون موس!!! و با صفحه کلید انگلیسی....یا مانیتور...یا م..ا..ن..ی..ت..و...ر....

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز