آمار تیر 1389 - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

همه میرن کربُِبلا منم می رم امام رضا....

شنبه 89 تیر 19 ساعت 11:37 صبح

دوباره امام رضا(ع) ما را رو طلبید...این دفعه می روم شاید دیگه درست شدم....میروم تا دیگر از جذام گناهان رها بشم...

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!!!

+ شاید در مورد قرآن کم نوشتم یا اصلاً ننوشتم...ان شاء الله قصدم اینه از این به بعد از سفرر بیشتر بنوسیم+ شاید این آخرین پست من در این دنیا باشه...باید برای بچّه های وبلاگی گفت...این مطلبی که می نویسید  شاید آخرین مطلب شما باشد؟؟!!!...پس اگر به آن دنیا سفر کردیم....برایم فاتحه زیاد بخوانید+شاید توی مشهد توانستم یکبار دیگر آپ کردم...دعا کنید ...بتوانم...+فیلم اعدام فرعون را که از پاساژ مهستان تهیه کرده بودم...دیدم...بسیار جالب بود...در این فیلم انور سادات یک مشت!!! فحش به مسلمانان و الازهر می دهد....حالا چرا خوده اینها داغ کرده اند؟؟!! و یا وبلاگ ستاد پاسداشت را فیلتر کردند؟؟!!....+ می خواستم کلیپی در مورد مظلومیت رهبر انقلاب آپلود کنم....این آپلود هم شده دردسر!!!!!!حالا کسی اگر دعوت نامه پرشین گیگ داشت ...صلواتی خریداریم.....؟؟!! +دیروز هم کیهان در صفحه نسل سوم با دختر خانمی موسیقی دان...مصاحبه کرد...آن هم شصت و هشتی!!! حالا به این کیهان چه بگویم....شنیدم همین جناب کیهان آنقدر به شهید آوینی گیر می داده!!!! .....اینها سخن مقام معظم رهبری در مورد ترویج موسیقی نشنیده اند!!!! که ترویج موسیقی اصلاً با مبانی نظام متضاد است(نقل به مضمون) ...البته فکر کنم این را از روی حب نفس نوشتم که مگر تو چی کم داری که با تو مصاحبه نکنند.... + اردوی 8 میلیاردی پکن هم فقط برنز نتیجه داده....واقعاً خسته نباشند!!!!!!!!!!!!! + توانستید پیام بگذارید...نگذاشتید هم بازهم دمتان گرم ...فکر کنم یه 7-8 روزی نیستم....+سعی می کنم برای همه بچّه وبلاگی هایی که بر گردنم حق دارند حتی به اندازه یک سلام...دعا کنم.....

التماس دعا مبارز( یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


منتظری و اعتماد ملی!!!/عکس

شنبه 89 تیر 19 ساعت 11:35 صبح
از کرامات شیخ همین بس به روزنامه اعتماد ملی روی آورده و چه خوب توانسته مواضع خود را در حزب اعتماد ملی جستجو کند...

یاد نامه 6/1/68 حضرت  امام می افتم که خطاب به منتظری فرمود....

والله قسم من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم ولی در آن وقت شما را ساده لوح می دانستم که مدیر و مدبر نبودید... والله قسم من به نخست وزیری بازرگان مخالف بودم؛ ولی او را هم آدم خوبی می دانستنم. والله فسم من رأی به ریاست جمهوری بنی صدر ندادم و در تمام موارد، نظر دوستان را پذیرفتم......هم شما و هم من، از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودیم...؛ ولی خبرگان به این نتیجه رسیده بودند و من نمی خواستم در محدوده قانونی آنها دخالت کنم.

این نشان از بینش عمیق حضرت امام خمینی(ره) به جریان های حاکم بر آن زمان بوده است...

خدایا حس حسادت را در ما ریشه کن بفرما!!!

التماس دعا مبارز( یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


پول های نفله شده در راه پکن!

چهارشنبه 89 تیر 9 ساعت 1:50 صبح

از سوتی صدا و سیما در پخش زنده مراسم افتتاحیه المپیک در نشان دادن رقاصه های پکنی!!! و نیز پرچمدار بودن کاروان ایران توسط یک زن!!! بگذریم، به پر بار بودن کاروان ایران در این المپیک می رسیم. میلیارد ها تومان خرج آقایان و خانم هایی می شود که قبل از المپیک پشه روی لباسشان ننشیند و یک تور اروپا هم بروند و بعد بروند پول های بیت المال را نفله کرده و یک دوری توی پکن بزنند.

صدا و سیما که همیشه دست بوس ورزشکاران و هنرمندان بوده، این چند کلمه را هزاران بار تکرار کرده....اگر بچّه ها توی کشتی مدال نیاوردند...از ارزش هایشان کم نمی شود....اگر بچّه های فلان مدال نیاوردند...ار ارزشهایشان کم نمی شود...چه جالبه! پول بیت المال حیف و میل کردن کم شدن ارزش نیست!!! من مانده ام این همه افرادی که پول های سیاستمداران و مداحان و روحانیون گیر می دهند ...یکبار شده به پول های میلیاردی و میلیونی ورزشکاران و بازیگران گیر بدهند. نه!!!!!

حالا روزنامه معلوم الحال اعتماد ملی برای رقابت و مقایسه با آمریکا ورزش المپیک ما را با آمریکا مقایسه می کند....فکر کنم بر اساس این روند ایجاد شده باید در آینده رئیس جمهور باید  بتوانند در چند رشته مدال طلا بیاورند و یا در یک فیلم خوب بی حرمت بازی در آورد!!!

التماس دعا مبارز( یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


اس ام اس(پیامک) میلاد امام زمان عج

چهارشنبه 89 تیر 9 ساعت 1:49 صبح

مـژده‌ی آمـدنت قیمـت جـان می‌ارزد
تاری از موی تو آقـا به جهـان می‌ارزد
السلام علیک یا صاحب الزمان

 

بهترین هدیه به امام زمان عج ترک یک گناه است

 

التماس دعا مبارز( یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


مشایی یا انور سادات ثانی!!!

چهارشنبه 89 تیر 9 ساعت 1:49 صبح

اسفندیار مشایی در موضع گیری های عجیب اش در حال پیمودن یک پروسه برای تبدیل شدن به انور سادات ثانی است. مشایی بجای اینکه از موضع های ابتدایی خویش در مورد اسرائیل عقب نشینی کند، بر عکس سوار الاغ شیطان شده که حالا حالا ها قصد پایین آمدن ندارد.

توپ زده شده او در زمانی رسوا شد که خبر از حضور در یک مجلس رقص  به اطلاع مردم رسید و برای تبرئه خودش دلایل واهی چون هماهنگ نشده بودن و من جبهه ایم و.... را آورده بود.!!!

حرکت مشایی برای همه اعم از رئیس جمهور و مردم انقلابی حد و حدودی دارد، و به این سرعتی مشایی دارد پیش می رود باید به لقب " انور سادات ثانی" را داد. و آن هم بخاطر موضع هایی که در مورد اسرائیل اتخاذ کرد... بهترین کار کنار رفتنش است برای کمتر گند زدن!!!!

التماس دعا مبارز( یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز