آمار مرداد 1389 - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

دار و ندار به ندارها توهین می کند...

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:48 صبح

امام راحل هنر منهای جهت را قبول نداشت و هنر را مستلزم می دانست که به فقر و غنا بپردازد ولی چرا کارگردان این سریال(دار و ندار)  توجه نمی کند که اشخاص و افراد در فیلم یا سریال چکیده ای از جامعه محسوب می شوند. در صحنه ای که اویسی دارد کمپوت گیلاس می خورد همه ندارها چشم به لقمه این فرد دارند و با حسرت می نگرند.  نویسنده این سطور آگاه هست که این صحنه شاید می خواهد حد فقر را نشان دهد ولی به چه قیمتی؟؟؟ همه ندارها مثل هم این حرکت را انجام می دهند و این خلاف واقع است نه در این صحنه نقیض این مورد وجود دارد که نداری حیا کند و به لقمه دارا و یا هر کسی نگاه نکند که در آداب اسلامی هم داریم که تباید به لقمه دیگری نگاه کرد  و یا اینکه می توانست این حالت را در کودکی به دلیل عدم درک حیا به نمایش در آورد.

در این صحنه به همه ندارها توهین می شود که فدرت حیا درآنها وجود ندارد مگر نیستند افرادی که با سیلی صورت خود را سرخ نگاه می دارند؟

پزشک نداری یا آمپول زن نداری بلد نیست آمپول هم بزند این یعنی چه؟ غیر از این است که بیشتر بزرگان سیاسی و هنری و ...از ندارها بودند!!!

شوخی های تکراری چون یاروی یوسف صیادی  یا شوخی ها مچ شده افراد در آقای اویسی از دیگر اشکلات این سریال است.

قطار بازیگران یکی از جلوه های همیشگی ضعف کارگردان است.

در صحنه ای که همه در حال شعر خواندن و غیبت تیمور صاحب خانه هستند زن ماشا الله شاه مرادی ازش اجازه می خواهد که شعر بخواند شاه مرادی می گوید فقط غیبت نباشد!!!! ببخشید یا نویسنده و کارگردان نا آگاه هستند و یا مخاطبان را بی ارزش پنداشتند اگر غیبت بود پس چرا شما نشسته و استماع می کنید این همان اسلام نمادینی است که در نماز مادربزرگا توی فیلم ها مشاهده می شد.

البته شعری که در داستان اول سریال خوانده شد بسیار زیبا بود که می گفت بیشتر این مسئولین فرهنگی و حالا غیرفرهنگی مرده پرست هستند.

+ فعلا این نقد تا سریال دو شب دار و ندار بود.


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


جهاد همیشگی

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:47 صبح

یاد سخنان حاج سعید قاسمی افتادم که 8 سال جنگ دروغی بیش نیست که به  خورد من و شما دادند  و چرا بعضی ها دو سالش را بعضی ها فید می کنند! نویسنده این سطور نمی گوید در این 8 ماه جنگی و دفاعی نبود بلکه می گوید یک طیفی که در خواب بودند را بیدار کرد.  مگر پیشتر از این حرفا حضرت امام خمینی ره نفرمود  که تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم و حضرت آقا بارها بارها نفرمود تهاجم فرهنگی و چون امروز فرموده اند جنگ نرم همایش به همت دولتی ها برگزار کردند و وزیر امور خارجه با خوش خیالی گفت که فکر کنم قدم های خوبی برداشته شد! کلا مسائل اینقدر آسان است؟ و اینها خواب هستند!؟ و نیز مگر شهید آوینی نفرمود شاید جنگ خاتمه یافته ولی مبارزه پایان نخواهد یافت.

به نظر من رویش ها همه در این 8 ماه نبوده! یکی به میل زد و کفت چون شما وبلاگ هستید!( با درجه تحقیر 90 درصدی ) بیا ما مردم خداجو کمکی بکنیم که شما حال کنی؟؟؟ منم گفتم عزیزم یه 19 ماه( تاریخ تاسیس مبارزکلیپ ) دیراومدی!

از اینکه به بعضی ها برخورد که یک وبلاگ!!! با همه درجات تحقیرش جایزه دادند می گویم میزان اثرگذاری کار هست نه وبلاگ یا سایت بودن یک مجموعه! برای اینکه بعضی از بهونه گیری های بعضی ها را خاتمه بدهیم ان شاء الله عمری بود، به سایت تبدیل می شویم.

تشکر: جنبش عدالتخواه نیز مبارزکلیپ را برنده اعلام کردند! اما جالب است که سایت الف! جایز می برد! یه بار هم تماس گرفتند و دیگر هیچ! البته مهم نیست! ( همه با هم جرا زحمت کشیدن ما که راضی نبودیم!)

با اینکه حسین خان قدیانی را دوست می دارم از آنجائیکه به اسفندیار دولت هم نقد دارم... دلیل نمی شود به دلیل اسفندیار دولت حمایت پسر شهید همت را از اصلاح طلبان را پاک کنم! آن جدا این جدا و دیگر هیچ! اصلا مگر مشکل پسر شهید همت برای حمایت از اصلاح طلبان آقای مشایی بوده! تازه اگر هم بوده پیدا کنید پرتقال فروش را...

 + خوب دارم می روم راهیان نور! پس یه 5 6 روزی نیستم احتمال داره وب کلیپ ها به تعطیلی برسه! حلال کنید...

+ از دوستانی که به من گفتند منافق تشکر می کنم! از دوستانی که گفتند تو از مشایی چیزی کمتر نداری تشکر می کنم!! و از دوستان بسیح علوم و تحقیقات که به دلیل متهم کردن من حتی پس از 5 روز حاضر نشدند مراتب اشتباهشون رو قبول کنند باز هم تشکر می کنم! کلا تشکر می کنم!


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


خفه خون گرفتگی:

همیشه فکر می کردم پاشنه آشیل این حامیان دروغین حقوق بشر غربی چی می می تواند باشد. وقتی به مسئله غزه رسیدیم دیدم بیماری مزمنی به نام خفه خون گرفتگی این همه جنایت را می بینید! و چیزی نمی گوید!  البته برای دلایل سیاسی! یعنی  نه ربطی به آزادگی دارد و نه چیز دیگر. فقط و فقط اسیری مطلق

سکوت:

اگر آقای معصومی نژاد خدای نکرده خط و ربط سیاسیش ضد جمهوری اسلامی بود می دانستید چه جنجال سازی رسانه ای انجام می شد! چه حرفا گفته می شد مثلا اعتصاب غذای معصومی نژاد دو روز هست که ادامه دارد! عدم اجازه ملاقات پدر و مادر معصومی نژاد. دستگیری معصومی نژاد فقط دلایل سیاسی دارد. یا با آوردن همسر و مادر ایشان احساسات عمومی را تحریک میکردند. ما متاسفانه در خود طیف مذهبی در این گونه موارد سکوت می کنیم و همیشه در زمین دشمن بازی کرده و اصلا حمله نمی کنیم. قضیه آقای معصومی نژاد یک نقطه برای شلیک است. این می شود جنگ نرم نه اینکه روزی چهار تا خبرگزاری تولید بشود!!! و یا شونصدتا فیلم توی صدا و سیمای تجریشی پخش بشه!


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


امان از مدیران ...

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:46 صبح

معلوم نیست جشنواره فجر هست یا ‍ژورنال لباس خانم ها

معلوم نیست میگن جشنواره فجر باید افراد انقلابی بیایند... یا...

خوب حضور حمید جان فرخ ن‍ژاد که بیشترین فحاشی در پارتی 2 خرداد به احمدی نژاد کرده یعنی بی غیرتی، بی خیالی، فحشه(فشه) بچه صلواته؟ کدوم؟ ما موندیم از این همه بی مسئولیتی و بی غیریتی شما!

حقوق بشر اسلامی!!! اون هم به کی؟ نصیریان!

من به جای مجری جلسه بودم از آقای نصیریان دعوت می کردم در جشنواره فجر بیایند و از دیدار هاشون با فرح پهلوی سخن بگویند!

راستی یک سئوال!

چرا آای هاشمی برای تجدید پیمان با آرمان های امام به بهشت زهرا س نمیره!

انشاء الله بره...

بعد از نگارتیه!

+ آقای نصیر! چه شده است؟ جای ابهامی هست که فحاشی می کنید؟!


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


بالا و پایین روستایی به نام تهران!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:46 صبح

وقتی جمعه وقت میشه با خانواده یه سری میریم روستامون با این لفظ بالا و پایین مواجه میشیم! راستی همه جا بالا و پایین داره؟ توی روستای ما بالا و پایین فرقی نداره( البته ما برای پایین روستا هستیم!)

اما در تهران این بالا و پایین یک نمود عینی دارد آدم کسانی را در این شهر می بیند که در برای مقداری پول حلال در به در دنبال کار می گردند و عده ای از سر سیری مفرط برای سگ گمشده ای که شاید میلیون ها قبلا خرج اش کرده، عکس رنگی پخش میکند و برای پیدا کردنش 500 هزار تومان مژدگانی می دهد! بالا و پایین! مسئله در این شهر همین است!


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز