آمار تیر 1389 - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

فضیلت ماه رمضان و ثواب روزه آن‏

شنبه 89 تیر 19 ساعت 11:40 صبح
از جابر نقل شده است که امام باقر (ع) فرمود: پیامبر خدا (ص) چون به هلال ماه رمضان نظر مى‏کرد، رو به قبله مى‏نمود، سپس مى‏گفت: «خداوندا، این ماه را همراه با امنیت و ایمان، و سلامتى و اسلام، و تندرستى شکوه‏مند، و روزى وسیع، و دفع بیماریها، و تلاوت قرآن، و یارى بر نماز و روزه، بر ما نو بگردان. خداوندا، ما را براى ماه رمضان سالم نگه‏دار و آن را نیز براى ما سالم بدار، و آن را از جانب ما بپذیر، تا ماه رمضان در حالى تمام شود که ما را آمرزیده باشى».

سپس رو به سوى مردم مى‏کرد و مى‏فرمود: اى گروه مسلمانان، هنگامى که هلال ماه رمضان طلوع مى‏کند، شیاطین سرکش به زنجیر کشیده مى‏شوند، و درهاى آسمان و درهاى بهشت و درهاى رحمت همه گشوده مى‏شود، و درهاى دوزخ را مى‏بندند، و دعا مستجاب مى‏گردد، و هنگام هر افطارى براى خدا آزادشدگانى خواهد بود که آنان را از آتش آزاد مى‏کند، و هر شب منادیى ندا مى‏کند: «آیا درخواست‏کننده‏اى هست؟ آیا استغفارکننده‏اى هست؟ خداوندا، به هر انفاق‏کننده‏اى عوض ده و مال هر بخیلى را به دست تلف بسپار» تا چون هلال شوّال طلوع کرد، مؤمنان را ندا مى‏کنند که: صبحگاهان براى گرفتن جایزه‏هاى خود حاضر شوید که آن روز، روز پاداش است. سپس امام باقر (ع) فرمود: آگاه باشید، سوگند به آن کسى که جانم به دست اوست، این جایزه‏ها دینار و درهم نیست [بلکه آمرزش و رحمت الهى است‏].

ثواب الاعمال-ترجمه انصارى، ص: 127/نرم افزار گنجینه روایات

التماس دعا مبارز( یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


متمدن ترین مخلوقات!!!

شنبه 89 تیر 19 ساعت 11:39 صبح

اگر بی حجابی تمدن است پس حیوانات متمدن ترین مخلوقات خداوند هستند...آیا بهتر نیست به گونه ای لباس بپوشیم که به جای نگاه های حرام به دیده احترام به ما بنگرند...

التماس دعا مبارز( یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


کامیکازه یعنی فقر فکری غرب!!!

شنبه 89 تیر 19 ساعت 11:39 صبح

زبان و لغت وسیله فکر آن دست آدم هایی است که بر آن زبان تسلط دارند. و برای فردی متخصص در یک رشته به میزان لغت های تخصصی ای که بلد است، به میزان بیشتری آن فرد قادر به تفکر می باشد.

امّا وقتی جامعه ای دارای فقر فکری و معرفتی در مورد موضوعی خاص باشد برای کلمه استشهادی و عملیات استشهادی کلمه ای گیر نمی آورد و در رسانه های غربی از کلمه ی ژاپنی کامیکازه استفاده می کند. کامیکازه ها خلبان های دلیر ژاپنی بوده اند به خودشان را به ناو های آمریکایی می زدنند.

پویا ربانی نیز رمانی به نام افسانه کامیکازه ها به چاپ رسانده است. مشکل ربانی این است که این کامیکازه ها را وطن دوست تام می داند و بس!!! و عامل این جور حرکات شجاعانه را حب به وطن می داند.

اما غافل از این هستند که در این دنیا همه در حال خود فروشی هستند، بعضی ها علم، فکر، زیبایی، صدا، قدرت بازو، اعضای بدن و...برای خود فروشند. همان کاری نارسیس در غرب یا نرگس در ادبیات فارسی می کند یعنی خود فروشی برای بیشتر عاشق شدن به خود. اما کامیکازه های مسلمان خود را به خدا می فروشند و چه خود فروشی است این خود فروشی به خدا!!!

 التماس دعا مبارز( یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


همیشه پای یک آخوند در میان است!!!

شنبه 89 تیر 19 ساعت 11:38 صبح

دوست خوبم در وبلاگ خاکریز مطلبی در مورد روحانیت و نقشه های دشمنان برای تخریب روحانیت  نوشته است.

اشکال این دوست ما این است که همه روحانیون افرادی عالی از هر نظر قلمداد می کند و این نیز نقطه انحراف محسوب می شود همان طوری که در مسیحیان پاپ را از گناهان مصون دانسته و هر گونه نقد بر پاپ را غیر قابل قبول دانستند و باعث شد آن دوره را قرون وسطی سیاه ترین دوران حاکمیت دین!!!( به غلط ) بدانند.

حضرت امام خمینی رحمت خدا بر او باد نیز در سخنرانی هایشان تاکید بر دفاع از روحانیت خوب می کنند. در ضمن همه این اشکالاتی که در جامعه از روحانیت گرفته می شود را نمی توان بر پای دشمنان نوشت...حتماً روحانیت امروز مشکلاتی و ایراداتی دارد.

شهید مطهری سالیان پیش به روحانیت هشدار داد که سیل شبهات در حال آمدن از غرب است و اگر روحانیت آگاه نباشد، در این سیل شبهات جوانان غرق می شودند. اما امروز با روحانیونی مواجه می شویم که  چندین کلید واژه را تاکید می کنند...حرف سیاسی نزنید !!!....از این ایسم ها سر در نمی آورم!!!...

البته این دلیل نیست که همه روحانیون بد هستند..نه....بنده خودم 8 سال است که شاگرد یک روحانی هستم ...اما در همین اردوی مشهد که رفتیم با یکی از روحانیون بحث کردم...چندین کلید واژه به من تحویل دادند....بچّه ای!!!....عشقم می کشه!!!...و... نه این شد بحث با این جور توهین ها...آیا این روش امام صادق(ع) است...ما همیشه طرفدار روحانیت خوب هستیم و آن ها معصوم نمی دانیم و با احترام کامل با نقد آنها  می نشینیم و از عناد می پرهیزیم....

التماس دعا مبارز( یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


اس ام اس(پیامک) شهدا

شنبه 89 تیر 19 ساعت 11:38 صبح
اگر از گناه مطهری، رجایی هست که بهشتی باشی و اگر باهنر شهادت آشنایی، مغتح درهای بهشت میشوی و اگر با همت تقوا پیشه کنی صیاد دلها می شوی

شادی روح همه شهدا صلوات

التماس دعا مبارز( یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز