آمار تیر 1389 - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

اشتباه بزرگ مخالفان قرآن

شنبه 89 تیر 19 ساعت 11:56 صبح

بارها دیده ام و نیز دیده اید که وبلاگ ها و سایت های مخالف با قرآن برای تحقیر مفاهیم قرآن مثلاً بجای ذکر سوره بقره می گویند سوره گاو یا سوره گاو ماده!!! و به همین سبک سوره مورچه و دود و....

اشکال این افراد این است که فرق بین کلمه علم و به اصطلاح فارسی اش یعنی کلمه خاص را نمی دانند...چراکه کلمه خاص یا علم را معنی نمی کنند... باید  بدانیم این کلمات که به عنوان اسم سوره ها انتخاب شده، کلماتی علم یا خاص است مثلاً نمی گویند سوره محمد(ص) یعنی معنای لفظی کلمه محمد که از حمد و ستایش است...در واقع این کلمات بقره و نمل و نحل و...کلمات علم و خاص است و معنی نمی شود و هر کس این کلمات را در هر زبانی معنی کند کاری مضحک انجام داده است.

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


غرب، اسیر در خرافات!!!

شنبه 89 تیر 19 ساعت 11:56 صبح

بعضی از افراد خیال می کنند، غرب عاری از هر گونه خرافه و مهد تمدن و علم و فناوری می باشد. اما غافل از اینکه علاوه بر افراد عادی، حتی افراد اندیشمند غربی و اروپایی اسیر خرافه ها هستند.

مثلاً " پاسکال " دانشمند و فیلسوف فرانسوی با دست خود در لباس هایش " تکه پوست آهو" دوخته بود و عقیده داشت که به آن وسیله خود را از نومیدی و شک نجات می دهد. و یا " دوبر بویل " شیمی دان و فیزیکدان بزرگ انگلیسی عادت داشت که همیشه همراه خود " گرد جمجمه انسانی" بردارد تا از  خون دماغ محفوظ بماند. و نیز در روستاهای فرانسه از یک موجود موهوم که سر گرگ و بدن انسان مانند دارد و آن را " لوگارو" نامیده اند، می ترسند و برای محفوظ بودن از آن پیرمرد ها طلسم مخصوصی که از دو چوبه کاه است که به شکل چپ و راست می گذارند، استفاده می کنند.

و یا فال بد زدن را در حالاتی مثل دیدن گربه یا میمون یا گرگ یا روباه یا مار و یا اگر پایشان به آستانه در گیر کند و یا اگر لباسشان به میخ صندلی بند شود یا دانه ای را جلو مرغی بریزند و نخورد، حمل بر فال بد می کنند. اروپایی ها هیچگاه از زیر نردبان عبور نمی کنند، نعل اسب رت به عنوان طلسم خوشبختی به همراه دارند و...

می بینید که غربی ها و نیز مسیحیت در دنیایی پر از خرافه زندگی می کنند و این خرافه ها فقط مخصوص مردم عوام نیست بلکه اندیشمندان غربی نیز دچار این مقوله هستند. اما دین اسلام در سوره حشر آیه 7 تاکید می کند که آنچه را پیغمبر به شما دستور می دهد، برنامه خود قرار دهید و آنچه را که نهی می کند، باید زا آن خود داری کرد..  

+ آیا بهتر نبود می دانستید که...پیامبر اکرم(ص) مسلمانان را در نماز جماعت صبح مورد سرشماری و شمارش قرار می داد...بیایید به نماز بیشتر اهمیت بدهیم. 

 التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


انت یهودی و لا صهیون!!!

شنبه 89 تیر 19 ساعت 11:56 صبح

امام خمینی رحمه الله علیه :

« ما حساب جامعه یهود را از حساب «صهیونیزم» و صهیونیستها جدا مى‏دانیم. آنها جزء اهل مذهب اصلًا نیستند. تعالیم حضرت موسى- سلام اللَّه علیه- که تعلیمات الهى بوده است ‏قیام بر ضد مستکبرین، طریقه حضرت موسى- سلام اللَّه علیه- بوده و درست این معنى برخلاف آن [طرحى‏] است که این طایفه صهیونیستها دارند. اینها اتصال به مستکبرین پیدا کردند. جاسوس آنها هستند؛ نوکر آنها هستند؛ و بر ضد مستضعفین عمل مى‏کنند. عکس تعلیمات حضرت موسى که از همین مردم عادى- مثل سایر انبیا- از همین مردم عادى بازار و کوچه و اینها، اشخاص را برداشت و بر ضد فرعون و قدرت فرعونى قیام کرد. از مستضعفین حمله شد به مستکبرین که آنها را از استکبارشان پایین بکشد؛ بر خلاف طریقه این صهیونیستها، که اینها با مستکبرین مربوط هستند و بر ضد مستضعفین عمل مى‏کنند!

این مقدار از یهودیهایى که بازى خوردند و از اقشار عالم جمع شدند آنجا، شاید آنها الآن پشیمان باشند از اینکه- آنکه یهودى است؛ و نمى‏خواهد غیر تعالیم عالیه موسى را داشته باشد پشیمان باشند از اینکه- رفته‏اند آنجا، براى اینکه کسى که برود و ببیند اینها چه برنامه دارند و چه جور بیخود آدمکشى مى‏کنند و چه جور اتصال به امریکا و دیگر [قدرتها] دارند، این نمى‏تواند تحمل کند که یک طایفه‏اى به اسم اینکه ما از جامعه یهود هستیم بر ضد تعالیم حضرت موسى عمل بکنند. ما مى‏دانیم که حساب جامعه یهود غیر حساب جامعه آنهاست. و ما با آنها مخالف هستیم. و مخالفتمان براى این است که آنها با همه ادیان مخالف هستند. آنها یهودى نیستند. آنها یک مردم سیاسى هستند که به اسم یهودى یک کارهایى را مى‏کنند. و یهودیها هم از آنها متنفر هستند؛ و همه انسانها از آنها باید متنفر باشند

صحیپفه نور    ج‏7 ص   289    یهودى نبودن صهیونیستها .....  ص : 289

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان) 


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


آیا دولت آمریکا از ملت آن جداست؟

شنبه 89 تیر 19 ساعت 11:55 صبح

شاید از بعضی سیاستمداران شنیده باشید که دولت آمریکا از ملّت آن جداست و یا حتی من خودم از بعضی افراد مذهبی شنیده ام  که پرچم آمریکا را  نباید سوزاند چرا که ما با دولت آمریکا مشکل داریم و نه مردم آمریکا!!!

باید بدانیم آن چیزی که امروز مخصوصاً در آمریکا آنچه پیاده می شود اصلاً دموکراسی نیست! یعنی معیار ها عقلی نیستند که در رای مردم دخالت دارند و نه حتی اخلاق. بلکه به جای عقل آن چیزی است که باعث  رغبت عموم جامعه بر نفسانیتشان می شود. می توان یک مثال زد که در انتخابات نهم یک نامزد انتخاباتی با تکیه بر همین متغییر و قول پرداخت پول ماهانه بعضی از عوام را گمراه کرد.

پس آن چه که در یک کشور به نام دولت نامیده می شود برآیند نفسانیت عموم جامعه است... این که دولت آمریکا از ملتش جداست بیشتر یک بلوف سیاسی است....البته نمی شود غافل شده که در خوده آمریکا افرادی هستند که با این سیاست های دولتشان مقابله می کنند و البته با بایکد شدید مواجه می شوند مثل افراد دانشگاهی که با صیهونیسم مخالف هستند و آن ها را پرفسور هیا خطرناک نام می نهند. پس هر دولتی نشان دهنده ی برآیند نفسانیت عموم جامعه است و از مردم آن جامعه جدا نیست.

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


شب 21 ماه مبارک رمضان، شب قدر، حرم امام خمینی(ره)...سخنران سید محمد خاتمی...نمی دانم! به قول یک منبری که می گفت: این منبر حرمت دارد...حالا چرا باید این منبر را بگذاریم افرادی چون سید محمد خاتمی که علناً حرمت شکنی می کنند و آن هم نه یکبار! بلکه از ایتالیا تا پارتی چلچراغ....بارها!!!

آقای خاتمی به شما پیشنهاد می کنم بروید همان پارتی های شبانه! نه!   آهای عبای شکلاتی...چه کار با منبر سیدالشهداء داری...شما باید به همان کنفرانس های بیلدربرگ خود برسید ..آهای عبا شکلاتی...فکر می کنم رقص و آواز و موسیقی های مورد علاقه شما در این مکان ها وجود نداشته باشد...

عبا شکلاتی! مجلس های هئیتی...زن و مرد جدا هستند! و امکان دست دادن و خندیدن با دخنرکان جوان را ندارید...توی هئیت هم بازیگر جماعت کم می آید که بتوانی با آن ها استفاده تبلیغاتی بکنی....عبا شکلاتی دست از منبر بردار! این منبر مقدس است...

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز