آمار تیر 1389 - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

همیشه اشتباه بزرگی در مورد امام حسن(ع) می شود این است که کلمه صلح را در برابر جنگ قرار می دهند!!! اما غافل از اینکه این دو کلمه هیچ ربطی به هم ندارند...نه مکمل هستند و نه متضاد...در منازعات پس از  طی 4 سطح، منازعه تبدیل به جنگ می شود...چگونه؟... سطح اول "پیکار" که بین دو نفر است(مارشال) سطح دوم "زرم" که بین دو طایفه است(combat) سطح سوم "نبرد" است که حاصل چند زرم است مثل عملیات والفجر8  و در سطح چهارم و عالی ترین سطح "جنگ" می باشد.(war و یا حرب)

صلح نیز به معنی صَلاح و نقطه مقابلش فَساد است و به تبع آن مُصلح در مقابل مُفسد و...پس اصلاً صلح مخالف جنگ نیست و این یک اشتباه عامیانه است.

ما در معصومین به ویژه امام حسن(ع) و امام حسین(ع) دو استراتژی قعود و قیام می شناسیم و نه صلح و جنگ!!! باید بدانیم لازمه یک صلح نبودن جنگ نیست بلکه یک صلح می تواند گرم و خونین باشد..مثلاً امام حسین(ع) از دلایل قیام خودش را اصلاح امت جد خود نام برد..پس این قیام امام حسین(ع) یک قیام با صلح بود و نیز امام حسن(ع) قعود کرد به دلیل صلح و صلاح امت. دو استراتژی قیام و قعود زمانی اهمیت دارد که قید صلح در آن وجود داشته باشد.

به هوش باشید قعود ساباط، قعود امام حسن(ع) نبود...قعود ساباط حاصل مردمی بود که چشمانشان را دنیا پر کرده!!!

و امان از دست بعضی این مسلمان نما که وقتی به امام حسن(ع) می رسیدند بخاطر قعود ساباط ایشان و عدم قیام این چنین امام را نام می دادند: السلام علیک مذله المومنین!!!! سلام بر کسی که مومنین را خار کرد!!!! خدا عذابشان را زیاد کند...الهی آمین.

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


کاش امام زمان عج هم یه وبلاگ داشت؟!

شنبه 89 تیر 19 ساعت 11:49 صبح

همیشه برایم این مسئله است که می شود امام زمان عج هم یه وبلاگ داشته باشه! اگر هم بخواهیم زود زود این آرزویمون را خراب بکنی...سریع داد می زنی!! اولاً که امام زمان عج چه نیازی داره بعد...دوماً اگر چنین فرضی امکان داشته باشد...وبلاگ میشه نماینده امام زمان عح که اصلاً هیچ جور امکان نداره!!!

ولش کن!!! داد نزن!!! حالا اگر امام وبلاگ داشت..فکر می کنی...اسم وبلاگش چی بود!!! چی می نوشت!!!چه دوستانی داشت!!! چه کسانی را لینک می داد!!! آیا برای امام زمان عج نظر خصوصی می گذاشتی؟! شاید هم سریع دشمنانش وبلاگ امام را شناسایی و فیلتر یا هک می کردن!!! از  من خورده نگیر چرا این چیزا را می گی و یا چرا شاخه به شاخه می پری؟! نمی دونم امام زمان عج از این صدا و سیما هم راضی راضی است!!! ول کن چرا گیر به مردم!!! خودتت چی از خودت راضی هست!!! نه....

بیایید اگر امام زمان عج وبلاگ داشت و مثل من گناهکار بودید...برایش یک نظر خصوصی بگذاریم....آقا به جون مادر پهلو شکسته ات غلط کردیم...و بیاید از خدا بخواهیم که امام وبلاگمون که نه خودمون را جز دوستانش لینک بده!!!

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


اس ام اس(پیامک) میلاد امام حسن مجتبی ع

شنبه 89 تیر 19 ساعت 11:49 صبح

تا که نورت جلوه گر شد    شب سر مستان سحر شد

فاطمه مادر شد امشب     اسد الله هم  پدر شد



 عشق بی تو حاشا می کنم        اسمتو رو قلبم املا می کنم

خودمو وقتی که یا حسن می گم    تو نگاه فاطمه  جا می کنم



 یاد تو همیشه روح نمازم      تو قمار عشق تو دل می بازم

یه روزی با مهدی زهرا میام   برا تو ضریح و گنبد می سازم

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


آقای مدیری به به !

شنبه 89 تیر 19 ساعت 11:47 صبح
در طول تاریخ طنز های بعد از انقلاب اسلامی ....همه طنز ها با یک دوران ابتدایی شکوفایی و بعد افول مواجه شده است. برای مثال زیر آسمان شهر مهران غفوریان در سری ابتدایی به نسبت عالی بود و در زیر آسمان شهر دو کمی بد شد و در در سری سوم مفتضح شد...اما خوبی کار های مهران غفوریان این بود که قابلیت حتی وجه های مذهبی و غم را نیز داشت.
مهران مدیری یک بازیگر نقش های درام بود و یکبار هم نقش یک اسیر جنگی و یا یک معتاد را بازی کرده بود....روند کاری مهران مدیری در واقع با همه طنزسازان متفاوت است او با طنز های نوروز 77 و ... که آنقدر قوتی نداشت و یا کارهایی چون فراز و فروت به کار خود ادامه داد تا فیلم پاورچین و بعد از آن نقطه چین، شبهای برره و...
مرد هزار چهره
این فیلم بر خلاف طنز های مهران مدیری در یک مساحت مشخص نبوده و در واقع از صحنه های متفاوت استفاده کرده است.مهران مدیری به یک انتقاد با در نظر گرفتن شعور مخاطب در فیلم ادامه کار داده است...به نظر من یکی از بهترین صحنه های فیلم در قسمت های ابتدایی انتخاب کفش و کت یکسان مسعود شصت چی بود؟
به نظر من یکی دیگر از نقاط قوت نشان دادن بعضی از شاعران درپیتی و ورزش های یوگایی که امروز دست به گریبان بچه پولدار و آقازادگان است....
مسعود شصتچی یک بچه ساده است امّا با دلی پاک اما این سادگی در پیچیدگی آدم های پیچیده خراب می شود اما باز او یک آدم ساده پیچیده است....
یادمان نرفته به طنز گرفتن متحصان مجلس ششم آقای مدیری که هنوز هنوزه آن ها مهران مدیری برای این کار مورد انتقاد قرار می دهند..
در این گیر دار ثبت احوال شیراز از مهران مدیری و گرفتن غرامت...؟؟؟
البته گفته باشیم که این فیلم انتقادهایی را در بر دارد و یا بعضی ها می گویند که در این قسمت ها کار ناجا در امنیت اجتماعی به سخره گرفته شده ...که البته درست به نظر می رسد...

این مطلب را قبلا نوشته بودم و به دلایلی بلاگم پاک شد...اما این مطلب چون در یکی از خبرگزاری ها لینک داده شد...من دوباره آنرا را احیاء کردم
http://www.fardanews.com/fa/pages/?cid=49139
                                                                              التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان

نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


همیشه راهی آسانتر هم هست!!!

شنبه 89 تیر 19 ساعت 11:47 صبح

روایت شدندی...جامعتی در بلاد کفر....زمانی به فضا سفر کردندنی....چو اینکه خواستندنی نامه ای نویسندی...حالشان عجیب گرفته اندندی؟ چرا که جاذبه اندک اندندی؟ و جوهر خودکار روانه نشدندی!

هزاران دکتر و مندس!!!و...گرد هم آمدندی و بعد از هزاران فشار بر مغزهای خود آوردندی...توانسته اندی...پس از چندین سال و اندی.....خودکاری اختراع کردندنی....که جوهرش چه در آب و چه در فضا...روانه شدندنی....

برو بچ مسلمون( ایضاً ما) بسی به ریششان خنده کردندی...( البته ما برایشان ریش فرضی، فرض نموده اندی!!!) که این همه فشار بر مغز ها لازم نبودندی...آن ها توانسته اندی....بجای خودکار...از مداد استفاده کردنی!!!!!

                                                                                                     این بود از کرامات شیخ ما

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز