آمار تیر 1389 - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

دو نگرش نسبت به سیاست است:

نگاه اول) نگاه زمینی و خارج از دین و در واقع عرفی که اولین بار توسط "ماکیا ولی" در کتاب شهریار تبیین شد. مهم ترین دکترین آن هم " هدف وسیله را توجیه می کند " بود...در نگاه زمینی به سیاست، اخلاق ذیل سیاست است. از دگر دیدگاه های سیاست زمینی، جدا بودن دین از سیاست است!!!

نگاه دوم) نگاه دینی و خدا محور که در آن سیاست ذیل اخلاق است. یعنی فردی که بخواهد  از سیاست دینی را یاد بگیرید باید ابتدا اخلاق را یاد بگیرید...از همین جا معلوم می شود که رسول گرامی اسلام و امیر المومنین سیاستمدار ترین افراد هستند. چراکه رسول اکرم فرمود " من مبعوث شدم برای تمام کردن مکارم اخلاق" و در واقع می توان با بیان دیگری گفت سیاست دینی رسول اکرم بیشتر تنزیلی بود و در مورد امیر المومنین بیشتر تاویلی!

یکی از سیاست های دینی این است که مسئول یا زمامدار باید زندگیش مثل فقیر ترین یا حداقل قشر متوسط جامعه باشد که مورد تاکید امام راحل بود که طلبه ها، ذی طلبگی خودشان را فراموش نکنند. و نیز مقام معظم رهبری فرمودند که آن چیزی که در اسلام حلال است، برای مسئولین این طور نیست(نقل به مضمون) مثل مال زیاد داشتن! این یک سیاست دینی است.

امّا جناب آقای هاشمی اصلاً فرد با سیاستی نیست...چراکه این مسئولین بر اساس این سیاست دینی که تبیین کردیم اصلاً این سیاست را پیشه خود قرار نداده و بیشتر به جای دموکرات بودن به آریستو کرات(حکومت اشراف) بودن روی آورده است. پس این همه غلو در مورد ایشان که از بزرگترین سیاسیون حتی جهان هستند، حرفی گزاف است!

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


اس ام اس(پیامک) امام زمان عج

شنبه 89 تیر 19 ساعت 11:46 صبح

سر سلسله ی موی تو پیداست، کجایی؟    رخسار تو ماه شب یلداست، کجایی؟

مجنون صفتم کرده فراق گل رویت            بی تو دل ماتم زده شیداست، کجایی؟

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


می گفت: رفتم پیش ضرغامی! گفتم بذار دستت ببوسم! اجازه نداد....

گفتم: چه خبر؟

گفت: رضایت بینندگان از برنامه های صدا و سیما 1000 درصد افزایش یافته!!!

گفتم: چیزی نیست....توی ماه رمصان اینقدر داریم فرهنگ سازی می کنیم( ایضاً عادی سازی!) که به رضا عطاران اجازه می دهیم که  بیاید در فیلم " بزنگاه " شعر های "حمیرا" و " داریوش" را بخواند... چه عیبی داره!!! اصلاً این همه معنویت برای مردم ضرر داره!

یکی توانست یک برداشت مثبت از این برنامه ها  بکند! ما جایزه اسکار می دهیم بهش؟

همین طوری که پیش می رویم ان شاء الله برای شادی دل مردم! از همین داریوش و حمیرا خانم برای اجرای زنده دعوت به عمل می آوریم...

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


خبرنگار اعزامی ما  که به خاطر فوزلی در سطح شهر تهران و نیز در مترو  در حال کنکاش یود، خبر داد که:

تعداد مسافران به شهر تهران زیاد شده است....

تعداد مریض ها صعب العلاج در شهر تهران زیاد شده است....

 او دلیل خود برای این خبر این طور توضیح داد: آبخوری ها نه تنها خلوت نشده بلکه علناً جوانانی له له زنان اما مسافر یا مریض در حال شرب آب در ماه رمضان می باشند!!!

هر کسی زحمت کشیده با کمال چیز!!! تهران را ام القری نامیده، حداقل از خبرنگار ما یه کم خجالت بکشد...

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!!!

+ جوانکی اهل خاوران تهران، با نام مستعار "شیخ علی سلطان" در حال پیغام گذاشتن در بلاگ ماست...خوش بختانه این فرد معلوم الحال شناسایی شده...رد زنی ما حاکی از این است که او از آقا زاده های بالا شهر تهران است...و در گروهک های شاخهیسم و فاطریسم حضوری فعاّل داشته است....به این جوانک خاورانی همین جا اعلام خطر می نماییم در صورت ادامه فوزلی هایش در بلاگ ما یک مطلب افشاگرانه با تصویرش را منتشر می کنیم...(برای امضای این تهدیدنامه کمی خون هم ریختیم!!! تا حساب کارش را بکند)

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


چرا من به احمدی نژاد رای می دهم؟

شنبه 89 تیر 19 ساعت 11:43 صبح

یک بلاگنویس فریب خورده با تشریح مسائل کشور و نشان دادن که اینکه در زمان ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد در حال سوق کردن به یک فشار هستیم و به تیع آن فشار یک انفجار مهیب که نتیجه اش سوق کردن کشور و نظام به حال شوروی خدا بیامرز است!!! به همین خاطر این روشنفکر فریب خورده به قصد منحل شدن نظام جمهوری اسلامی به دکتر احمدی نژاد رای می دهد!!!

شاید یکی از امتیازات و عین حال ضعف های دکتر احمدی نژاد حزبی نبودنش است. حزبی نبودش باعث بدعتی شد که سالها آن را فراموش کرده بودیم امّا مشکلش این است که دولت نهم از یاران و وزیران قوی تهی است. رفت و آمد ماهانه وزیران بهتر است تا اینکه مثل دولت های قبلی افرادی در تعاون دستی داشتند، دستی هم روی سر آموزش و پرورش هم می کشیدند!!!

در مورد موضع های سیاست خارجی دکتر احمدی نژاد بی نظیر عمل کرده و به جای سیاست ضعیف قبلی چون گفتگوی تمدن های کپی!! به سیاست ضربه اول رو آورده و به جای موضع های دولت های قبلی که همه آن دفاع بود این بار ابتکار عمل در سیاست خارجی دست ایران است. انزوای خارجی و این خواب های پریشان از زبان سید محمد خاتمی و مخالفان دکتر صادر شده است و اگرنه همین سفر قبلی دکتر که ایشان برای نماز به مسجدی رهسپار شده بودند، مفهوم انزوا را دیدیم!!!

اگر دکتر موسی غنی نژاد،استاد اقتصاد علامه،  اقتصاد دولت نهم را اقتصادی تمام هیئتی و بروز! می داند، باید این را بداند که اقتصاد تمام هئیتی و بروز خیلی بهتر از اقتصاد لیبرالی دولت سازندگی و...است. بی شک در بحث اقتصاد افرادی که برای دولت نیز مشخص است، دست به تخریب و زیان رساندن به مردم فقط برای تخریب دولت دکتر احمدی نژاد دارند. البته باید اعتراف کنیم که بحث اقتصاد آشی شده است که هر کس یه ترکیبش دست بزند و بخواهد جایی از آن را ترمیم کند، جای دیگریش خراب می شود.

آن روز بسیجیانی بودند که جانشان را برای پیر مرادشان به طبق اخلاص گذاشتند و امروز ان شاء الله بسیجیانی هستند که حرف پدر پیرشان را روی زمین نمی گذارند و این خواب از بین رفتن نظام مقدس جمهوری اسلامی که با خون هزاران شهیدی که آن روز همین آقایان طرفدارای از عراق کردند، آبیاری شده است؛ به کابوسی غیر قابل تعبیر تبدیل می کنیم.

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز