آمار مرداد 1389 - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

از مرگ بر شوروی تا مرگ بر روسیه

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:41 صبح

ما در جنگ با آمریکا و تفاله های آمریکا هستیم. هر یک از اینها را شناسایی و به دادگاه معرفی کنید، ننشینند باز جائی را آتش بزنند. اینها مرگ بر شوروی را مطرح می کنند تا آمریکا(منسی) شود.

صحیفه امام ج 15 ص 29

 

مقام معظم رهبری در سخنان چند روز پیششان به مجرم افرادی چون موسوی تلویحاً اشاره کردند! همسویی موسوی با ضد انقلاب ها یک موضوع کاملا روشن است. پس جرا محاکمه نمی شود؟

موسوی در آخرین سخنرانی اینترنتی اش مواضع رهبری را در مورد انتخابات مورد هجمه قرار داد...آیا روشن نیست؟

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

+..

+...

+ یه دو سه تا خالی رفتم تا جور نداشتن نکاتم در بیاد!

+ یکی از دوستان به این جمله چند زیانه ما گیر داده بود! اخوی! وبلاگ خودمونه دوست داشتیم میخی هم می نویسیم!!! کی می خواد چیزی بگه

+ دوستان بسیجی و دوستدار انقلاب لطف کنند، نفری یک ماژیک توی جیبشون قرار بدهند. چرا؟ یک سری آدم های احمق، ضد انقلاب در و دیوار شهر را به گند کشیدند. حداقل یک چوابی از طرف ما داشته باشند. همین دو سه تا شعار را عکس می گیرند و واقعیت ها را قلب می کنند. کار سختی هم نیست!

+ اگر کلیپی هم در این روزا  گرفتید برای ما ارسال کنید که در اینجا ما در اختیار دوستان قرار بدهیم.  

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


آقای شمقدری گلشیفته و گلزار را رها کن...

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:41 صبح

اگر در جمهوری اسلامی یک عنصر معلوم الحالی مثل گلشیفته فراهانی به دلیل مخالفت با مبانی اخلاقی و البته اعتقادی انقلاب کشف حجاب کند و در هر فستیوال یا فستیوالکی( فستیوال کوچک!) به دلیل حمایت از زن مظلوم واقع شده در ایران!!! جایزه ببرد! و یا مورد توجه محافل ضد انقلابی قرار گیرد چه معنا دارد که فیلم مشکل دارش با دستور مستقیم رئیس جمهور اجازه اکران بگیرد؟ چه معنا دارد آقای شمقدری در پی بازگشت و تعامل با این افراد باشد؟

آقای شمقدری! ما با هیچ کس عهد اخوت نبستیم! چرا باید این بت های پوشالی تراشیده شده توسط محافل سینمایی را ارج بنهیم؟ بجای هنرمند کردن متعهدان در پی متعهد کردن ناهنرمندانی چون گلزار و گلشیفته فراهانی بر آمدید؟ این چه تفکری است که بخواهیم خود را خیلی روشنفکر نشان بدهیم و از این گونه افراد حمایت کنیم؟

ناهنرمندی مثل گلشیفته فراهانی نباید با او بازی رسانه ای کرد! به نظر من کارهای گلشیفته فراهانی باید علنی در صدا و سیما بیان و مورد نقد قرار گیرد! که مثلا کشف حجاب و رقصیدن و خواندن با خواننده ای چون محسن نامجو از نظر عرف اخلاقی و اسلامی چه حدودی دارد؟

نکته:

این سهیل جان محمودی! باز هم در صدا و سیما ظهور پیدا کرد! و از شجریانی که ضد نظام حرف می زند حمایت کرد! شجریان هم ناهنرمندی که به قول دوستان هر چه دارد از انقلاب دارد! مسئولان فرهنگی که کاملا بی خیال به سر می برند و در پی پر و بال دادن به اطرافیان و کارهای فرمالیته هستند، لطف کنند دیگر در پی بازگشت امثال شجریان نباشند!

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


نظر باباطاهر در مورد توهم سبز!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:36 صبح

این دو بیتی های باباطاهر بسیار جالب و پر مغز هست، مخصوصا این دو بیتی...

 

دگر شو که مو جانم بسوزد    گریبان تا به دامونم بسوزد

برای خاطر یک سبز رنگی      می ترسم که ایمونم بسوزد


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


حسن روحانی: مونتاژه آقا مونتاژه!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:36 صبح

دکه های روزنامه فروشی را که  نگاه می کنی بعضی روزنامه ها بصورت خیلی تابلو در حمایت از یک طیف خاص دم می زنند! بعد همین افراد یا دست به خود زنی می زنند که جنجال درست کنند و یا در محافل می گویند: آزادی در ایران نیست! آزادی در ایران مرد!

یکی از تیتر های عجیب همین طیف روزنامه ها جمله عجیب حسن روحانی بود که باعث جلب توجه ام شد. او پس از پخش مستند انرژی هسته ای که چهره واقعی تیم مذاکره کننده دولت خاتمی  ( همان تیم گل بخور  ) گفته بود 70 درصد این فیلم کذب است.

البته من که اصلاً تعجب نمی کنم! احتمالا این فیلم مثل تمام فیلم های پخش شده از اصلاج طلبان مونتاژه دلایلش هم روشن است:

1- اون دختر خانم دختر خوده آقای روحانی هست

2- انگشتر اول فیلم حسن روحانی با انتهای فیلم متفاوت است

3- اصلاً دستت دادن با زنان چه اشکالی دارد!

4- عقب نشینی در مذاکرات مثال همان ضربه پنالتی هست! یعنی چند قدم میای عقب و بعد محکم می ری جلو و می زنی توی گل!

5- چون در هسته ای ما داماد اون ها حساب می شدیم! مگر می شده انرژی هسته ای به دست ما به ثمر نرسیده باشه!

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


پسر نوح(ع) یک آقازاده نبود!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:35 صبح

در طول تاریخ آقازاده و در واقع پدیده آقازاده همیشه یک سری صفات ذاتی در بر داشته است، از جمله اینکه آقازاده ها همیشه مظلوم هستند، جرمشان هیچ وقت به اثبات نمی رسد، حتی صد نفر هم شهادت بدهند از پول بیت المال( فی المثل دانشگاه آزاد) برای پاپی جونشون ( همون بابا!) برای تصدی یک پستی که هیچ مزایای مالی ندارد و فقط و فقط برای رضای خدا خواهان این پست هستند؛ خرج کرده باز هم بنابر قاعده ی آقازادگان مقیم مرکز هنوز چیزی ثابت نشده است. البته باز سر این چیز حرف است که این چیز اصلا چیزی به حساب نمی آید!!!

هیچ فرزند نا خلف پیامبری آقازاده نبوده و بیجاره این پسر حضرت نوح(ع) که بعضی آقازادگان را با اون قیاس می کنند. چرا که پسر حضرت نوح(ع) پدرش را تکذیب می کرد ولی عجب از آقازاده ای که پدرش را تایید می کند و اینچاست که فرق پسر حضرت نوح(ع) و آقازاده ها مشخص می شود.

اگر صدا و سیمایی حتی جرات کند رئیس جمهور کشور را نقد کند، یکبار نمی آید و بگوید بعضی آقازاده ها الان دو هفته توی لندن چیکار می کنند! شکی نیست که در حال خدمت به مردم بیچاره و البته با پول بیت المال!

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز