آمار مرداد 1389 - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

دلیل مظلومیت!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:35 صبح

شاید شما هم مثل من شنیده باشید که فکر گناه، گناه نمیاره( یک بحث خشک نیستا! یک پارچ آب همراهت باشه) ولی وقتی با این سخن وجود مبارک پیامبر مواجه شدم خیلی چیزها برایم روشن شد که کسی چیزی را در دلش پنهان کرده باشه، خدا درش میاره به تنش لباس می کنه. این ته دل مهمه! که ما چی می خواهیم! اگر دلمون برای گناه بزنه! خدا اون رو به تنمون می کنه!

گفتند چرا امام علی ع مظلوم بود؟ چرا؟ مگر همه با امام بد بودند؟ آیا فقرا با امام بد بودند!یاران امام همشون بد بودند؟مگر داستان اون مردی را نشنیده اید که امام دستش را به دلیل گناهی که کرده بود،قطع کرد. معاویه فرستاد ردش که برو به کسی دستت رو قطع کرده بد زبانی کن! اون مرد دستش را گرفت دستش گفت: اینو آقام رده! و حقم بوده!  شاید بگید ثروتمندان! ولی همین ثروتمندان که می خواستند مالیات بیشتری بدهند، امام می فرمود: نمیخواد! پس چرا امام مظلوم بود؟ جرا دور امام خلوت بود و دور معاویه شلوغ! معاویه که ظلم می کرد، معاویه که...! دلیل مظلومیت امامان ما این بود که ته دل مردم خراب بود! همین و بس

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

+من لم بنفق فی سبیل ولی الله ابتلا به ان ینفق فی سبیل عدو الله

کسی انفاق نکند در راه خدا، خدا مبتلایش می کند انفاق کردن در راه دشمن خدا!  


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


آدم ها خاکستری هستند!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:35 صبح
پست خودم را در مورد آقای عبدالعزیز حکیم تغییر می دهم، به این دلیل که شاید برداشت اشتباهی بشود که قصد من تخریب ایشون بوده. شهید آوینی در مقاله عالم هیچکاک اش یک نقطه مثبتی که از هیچکاک یاد می کند، این است که آدم ها در فیلم های هیجکاک خاکستری هستند، یعنی نه سیاه سیاه و نه سفید سفید! داشتن یک نقطه سیاه نفی کل خوبی های یک فرد نیست.

همان طور که حضرت آقا در مورد آقای حکیم فرموند: خدمات این روحانی مجاهد کم نظیر و فراموش نشدنی است" و "اینجانب با ابراز تأسف فراوان از این حادثه‌ی دردناک، تسلیت صمیمانه‌ی خود را به عموم ملت برادر عراق تقدیم می‌دارم"

خوب این دلیل تایید همه کارهای آقای حکیم نیست! نظر شخصی من  است. ارتباط با بوش و دست دادن با بوش یک اشتباه بود. چون به نظر من شیطان را سنگ می زنند و رمی می کنند نه اینکه باهاش دست بدهند. بازهم می گویم این اشتباه از نظر من نفی همه خوبی های آقا حکیم نیست.

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

+ از اینکه نمی تونم فعلا مطلبی بنویسم، حسی ندارم!

+ باز هم تشکر  از مهندس(اوهم) ضرغامی برای نشان دادن بهترین الگوی های دینی و ملی به جوانان چون بازیگران! مرحبا!!! یک جمله ای مهران مدیری داره که  باید با آب طلا سر در صدا و سیما بنویسند،میگه هنرمند یعنی قرتی! ( اگر احیانا آشغال تو چشم کسی افتاد، بد و بیراهش رو به مهران مدیری بگه نه من)

+ از اینکه قاضی مرتضوی یکی از استادان دانشگاه آزاد در مورد صانعی ساکت ماند، هیچ تعجب نکردم!!!

 کلید واژه ها: دانشگاه آزاد...برو...برو...برو....جاسبی...برو...برو....برو...هاشمــــــــــــــی!...پارک کن.


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


آقای احمدی نژاد شکایت کنید...

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:34 صبح

نسبت سیاست و اخلاق مبنایی است که باید یک مسلمان تکلیف خود را با آن مشخص کند. بر اساس مبانی اسلام همیشه سیاست و امثال آن ذیل اخلاق هستند، یعنی مواردی که خلاف اخلاق هستند در سیاست نیز جایی ندارند ولی در تئوری های جوامع دیگر نه تنها اخلاق بلکه همه چیز ذیل سیاست قرار می گیرد و در سیاست با هر وسیله ای و با هر نوع وحشی گری قصد تخریب و ضربه زدن به طرف مقابل را می کنند.

حال سئوال اینجا است که فردی چون صانعی که خود را جز علما می داند از این نسبت سیاست و اخلاق کاملا بی خبر است و یا به دلیل منافعی دست به تخریب دکتر احمدی نژاد و تقدیس هاشمی می زند! دکتر احمدی نژاد باید دیگر بخشش را کنار بگذارد و از صانعی شکایت کند که بر او حد جاری شود تا دیگر کسی اینقدر گستاخانه به منتخب ملت فحاشی نکند.

به قول دوستی انقلاب دارد یواش یواش جا پای خود را محکم می کند و چهره بعضی ها روشن می شود. به نظر من مهم ترین دستاورد ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد روشن شدن چهره فردی چون هاشمی و شرکت نکردن او در مراسم تنفیذ بود. و البته انگار این نقاب برداشتن ها با وجود دکتر احمدی نژاد هنوز ادامه دارد...

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


با حرمت انقلاب بازی نکنیم

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:34 صبح

هشدار گمان بی نیازی نکنیم

با رنگ و درنگ جهره سازی نکنیم

حیثیت انقلاب خون شهداست

با حرمت انقلاب بازی نکنیم

 

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


بی انصافی نکنیم!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:33 صبح

در دوران انتخابات به دیدن دکتر احمدی نژاد رفتیم. نامه ای بین بچه ها دست به دست و نیز امضاء می شد که در آن اعتراض خودمان را به مشایی و اینکه اگر جناب دکتر در این دوره نیز رای آوردند، دیگر از این فرد در کابینه استفاده نکنند. ( دلیلی بر عدم ایمان خودم به مشایی)

وقتی دکتر، مشایی را به عنوان معاون اولی انتخاب کرد، هیچ دلیلی برای این کار دکتر پیدا نکردم و این آزمون ولایتمداری....! حالا شنیدم که دکتر دنبال بهترین راه کار بوده! ولی بهترین راه کار هم می شود، انتخاب دوباره ....! بگذریم، دوستان مفصلا در این مورد بحث( همراه با بی انصافی) کردند! ولی اینکه خیلی از دوستان حامی دکتر حالا همه چیز را فراموش کردند و بحث عبور و مرور از احمدی نژاد سر می دهند، به نظرم خیلی اشتباه هست! بله! ما اصلح را انتخاب کردیم نه یک فرد معصوم! ولی آیا ندیده گرفتن این همه خوبی دولت نیز حق است! ما قبول داریم احمدی نژاد اشتباه کرده ولی اینقدر بی انصافی عجیب است!آیا همین هم طیف های ما نبودند در 18 تیر در آزمون ولایتمداری تجدید شدند! که حضرت آقا فرمود مگر من نگفتم که درگیر نشوید و شدند! خیلی جالب است! امروز همان حزب بادها برای ما شده اند ولایت مدار ترین افراد!

از اینکه صدا و سیمای ما نامه رهبری را 4 روز پس از صادر شدن نامه، اعلام کرد، باید تعجب کنیم یا نه؟

آیا بی طرفی در نقد دولت یعنی...در برنامه چرا؟!!! از احمدی نژاد این همه  انتقاد کنیم! دو تا عکس هم از کروبی و موسوی نشان بدهیم و از هاشمی هیچ نگوییم که او خود آتش افروز اصلی در این قضایا بود! این هم رسانه ملی! آقای ضرغامی شما می توانید اسم رسانه ملی را به رسانه هاشمی نیز تغییر دهید! 

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز