آمار مرداد 1389 - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

شهید عبدالحسین برونسی

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:31 صبح

آخه توی یک صورت آفتاب سوخته یه بچّه مشهدی، اون هم بنا چی میشه یافت! شاید یک دنیا! حاج عبدالحسین برونسی فرمانده تیپ جواد ائمه. شهید برونسی اینقدر کارهای شجاعانه کرده بود که عراقی ها برای سرش جایزه تعیین کرده بودند و بهش می گفتند " بروسلی "

زبان قاصر از بزرگی این فرد سخن بگویی. فقط اینقدر ایمان بالایی داشته که در بیداری با حضرت زهرا س دیدار می کرده و در عملیات های سخت از ایشان کمک می طلبیده. یکبار با کمک خوده حضرت زهرا س تمام افراد تحت فرماندهیش را از روی میدان مین رد می کنه و حتی یک مین عمل نمی کند. او را باید جز علما حساب کرد! چون توی مکاشفه ای حضرت زینب س را می بینید که در جبهه در حال همکاری است ولی هیچکس به آن خانم توجه نمی کند، انگار فقط این بنای کم سواد مشهدی می بنید!

فاطمه ناکام برونسی، قابله اش حضرت زهرا س می شود! اینقدر با حضرت زهرا س ارتباط داشته که قبل از عملیات بدر، بارها از محل و زمان شهادتش سخن می گفته و می گوید" اگر در این عملیات شهید نشدم، در مسلمانی ام شک کنید" همان طور که آرزو کرده بوده مثل جضرت زهرا س مفقود الاثر می شود.

در مورد شهید برونسی یک کتاب و یک فیلم مستند ساخته شده است. کتاب " خاک های نرم کوشک " به نوشته سعید عاکف. توصیه می کنم حتما بخوانید. و نیز یک فیلم مستند که در شبکه خراسان به نمایش در آمده ولی هنوز در شیکه های سراسری خودمان پخش نشده است!

من قسمتی از این مستند را دیدم که سعید عاکف از ماجرایی عجیب صحبت می کرد. او می گفت: (نقل به مضمون) عده ای گفتند که دیشب، شهید برونسی را روبروی در مسجد دیده اید! البته خیلی ها دیدند! فردا شب یک سری افراد در این امر تشکیک کردند. ولی جواب خوده شهید برونسی در وصیت نامه اش بسیار عجیب است. " ای مردم نادان، ای مردمی که شهادت برای شما جا نیافتاد است، در اجتماع پیشرو، باید درباره شهیدان کلمه اموات را از زبانها و از اندیشه ها ساقط شود و حیات آنان با شکوه تجلی نماید؛« بل احیاء عند ربهم یرزقون» "

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

+ من خودم یک مصاحبه طولانی از شهید برونسی دارم، ان شاء الله بعدا در بلاگ کلیپ ها قرار می دهم.

+ کتاب خاک های نرم کوشک را یادتان نرود! حتما بخوانید. حضرت آقا روی این کتاب، توصیه هایی داشتند.

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


دزدگیر 88 نصب شد!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:30 صبح

قی کردن مسئله خوشایندی برای یک فرد نیست، ولی اگر کسی ماده مسموم کننده ای خورده باشد بهترین راه حل است. آقای دکتر احمدی نژاد باعث جامعه ما قی کند!!!

همان طور که می دانید حرکتی که طرفداران آقای موسوی به نام موج سبز در کشور رهه انداختن از همان ابتدا برای این بود که ، بتوانند با استفاده از  این حربه در ذهن همه این موضوع را القا کنند  که طرفداران آقای موسوی زیاد هستند و در صورتیکه که رای نیاورند، همان طور که در شعار های خودشان می گفتند" اگر تقلب نشه موسوی اول میشه" یعنی این افراد از همان ابتدا واقف بودند که موسوی رای نمی آورد.

انتخابات باعث شد ما خیلی ها را بشناسیم! مخصوصا از دوستان بلاگی که واقعا متاسفم برایشان. همان طور که حضرت آقا فرمودند ما در انتخابات برای عقیده خودمان تلاش می کنیم نه اینکه افرادی بیایند و فقط قصدشان تخریب باشه! کاش آقای موسوی همان نخست وزیری ما حداقل به نیکی ازش نام برده می شد، می ماند!

یک تبریک هم به همه ایرانیان می کنم که با شور در انتخابات شرکت کردند، ان شاء الله همگی سالم و سلامت و در پناه امام زمان باشند.

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

+ لطفاً اصلاح طلب ها مظلوم نمایی نکنند!

+ من کسانی که به طرفداری موسوی توی خیابان ها می ریزند، اصلا طرفدار موسوی نمی دانم! چراکه این کارشون جز وحشی گری چیزی نیست! لطمه زدن به اموال مردم، کتک زدن و حتی چاقو زدن مردم عادی!

+ اینکه اینها بیایند و هر جور خواستند وحشی گری بکنند و بعد اگر نیروی انتظامی با این افراد برخورد فیزیکی بکنند، بگویند فلان و بهمان است! بیشتر به یک جک شبیه است! دوست دارم آقاذر وحشی گری شان را در میدان ولیعصر می دید!

+ مسئول همه این اغتشاش های گروه اصلاح طلبان و فعلا میر حسین موسوی است به جای دعوت به آرامش دعوت به تشنج می کند! آقای جن گیر شما برو خون بهای هر کسی را میگی از اصلاح طلبان و مخصوصا میر حسین موسوی چون عامل اغتشاشات همین فرد است.

+ می گویند جمعیت میلیونی در راهپیمایی ار میدان امام حسین تا آزادی بوده! خودتان را گول نزنید! وقتی خودتان قانون گریزی می کنید و راه مردم بیچاره را از میدان فردوسی می بندید، مردم مجبور می شوند که آن راه را پیاده طی کنند!


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


در شهر بدون شرح!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:30 صبح

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

+ اگر دیر جواب کامنت ها رو می دهم بگذارید به پای اینکه سرم خیلی شلوغه! همگی معذرت! بعضی دوستان هم برایشان شائبه نشه که من سکوت کردم! همه سئوال ها تا آنجایی که صلاح می دونستم در کامنت جواب دادم در مورد آقای هاشمی و همچنین به دوست محترمی به نام دولت...

+ آقای رضا شریفی اون کامنت که می گویید من نگذاشته ام!

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


اینگونه احمدی نژاد طوفان به پا می کند؟

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:29 صبح
 

موسوی بد جوری باخت! نه تنها موسوی! بلکه هاشمی و خاتمی و هزاران نفر دیگر. میرحسین موسوی به وضوح تسلط درستی برای کار خود نداشت از همان ابتدا صدایش می لرزید و یک سری مکتوبات که تهمت های روزنامه ای بوده، را پشت سر هم مطرح می کرد. آقای احمدی نژاد چندین بار ابزار علاقه خودش را به موسوی بیان کرد و از او برنامه خواست ولی جواب احمدی نژاد فقط چیز بود!!!

این رینگ باعث شد هیمنه پوشالی خاندان هاشمی و دار و دسته اش شکسته شود! هنوز متعجبم بعضی ها هاشمی را به عدالت می شناسند و پشتش نماز می گزارند! آقای احمدی نژاد شهادتت مبارک!

آقای کروبی، آقای رضایی آرامش قبل از طوفان به پایان رسید...

اعتماد به نفس حامیان اصلاحات ما رو کشته!

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


کسی که کتک خورش ملس است؟

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:29 صبح

تاریخ خوب تکرار می شود، بجای قرآن به نیزه کردن، رنگ سبز منتسب به سیادت علم می شود. ولی با این رنگ سبز غیرت می فروشند و می خواهند رای بخرند! توف به غیرت تان! می گویند چرا در هیئت های مذهبی بعضی از مداحان از احمدی نژاد دفاع می کنند! سئوال خوبی است! یکی هم به ما جواب دهد این بازیگران طاغوتی و هفتاد قلم آرایش کرده در ایام فاطمیه و در پارتی سرای های تبلیغاتی موسوی از چه چیز دم می زنند؟ البته خلایق را هر چه لایق! البته از افاضات توهین آمیز افرادی چون فائزه هاشمی میزان ادبشان را می شود سنجید!

بجای حرف زدن و تخریب کردن! بیاید  از برنامه هایتان بگویید؟ برنامه ای ندارد! سئوال آسانی است که از طرفداران موسوی بپرسید که یه چند تا از برنامه هایی که موسوی می خواهد اجرا کند نام ببر؟!  از گشت ارشاد می نالد در صورتیکه زمان خودش 4 گشت ارشاد بوده که از قضا نام یک مسئول گشت ارشادش اکبر گنجی است.  کروبی می گوید! برادر میرحسین تا 37 سالگی کجا بودی؟ چه کار سیاسی ای کردی؟! فقط یک نمایشگاه نقاشی آن هم با اسم مستعار!

فیلم می سازند! همین کسانی که احمدی نژاد را پوپولیست می نامیدند توی فیلمشان وسط مرزعه غذا می خورد و لباس محلی می پوشند! آقای موسوی آقای کروبی آقای رضایی شما هم مثل دکتر احمدی نژاد یکبار خانه هایتان را نشان دهید! آقای کرباسچی شما هم! آخه شما خیلی برای ضعیفان جامعه دل می سوزنی!!!

تا رینگ مناظره....

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز