آمار مرداد 1389 - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

این روز ها صدا و سیما

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:33 صبح

این روزها صدا و سیما عجیب در حال مانور دادن است! مخصوصا با این گفتگوی رو در رو! عجیب آنکه آقای محجوب( جز اقلیت مجلس) یک دور در شبکه های صدا و سیما زد. و جالب تر از اینکه در برنامه تهران 20 شبکه پنجم سیما دو منتقد دولت یعنی محجوب و علی مطهری روبروی هم می نشینند! علی مطهری می گوید و محجوب از خدا خواسته فضا را آلوده جلوه می دهد و بارها این تکه کلام تشریفاتی را تکرار می کند" اینها باعث تقویت دولت است " علی مطهری بی هیچ دلیل و مدرکی می گوید: بله! ما آدم کشتیم! حالا اگر کسی این حرف را هم بزند می گویند ضد ولایت فقیه ولی من می گویم. محجوب که گل انداخته در تایید حرف مطهری می گوید: ما هم همینو می گیم! بگویید 10 تا کار درست کردیم و یه دونه اشتباه! بخاطر اون اشتباه معذرت بخواهید.

ولی هیچ کس نمی گوید! اگر فردی بی گناه کشته شد، عاملش چه کسی بود؟ این بسیجیانی که کشته شدند توسط چه کسانی کشته شدند! چرا آقای مطهری نمی گوید این بسیجیان که کشته شدند، چه گناهی کرده بودند! چرا نمی گوید که همین، هم طیف های آقای محجوب بودند و...! بله! این می شود سیاست صدا و سیمای ما! اگر آقای محجوب دعوت می شود روبرویش باید کسانی مثل آقای رسایی بنشینند! نه دو منتقد ار دولت! این یکی میگه اونی تایید می کنه! به به!

حالا به عقیده خودم استوارتر می شوم که روحانی مثل علیرضا پناهیان هم قدرت سخنوری و تحلیل بالایی دارد و هم بینش سیاسی بالا! نه مثل جاج آقای طباطبایی بی هیچ اطلاعی رئیس جمهور را متهم به سخره گرفتن سیادت بکند! و البته بعضی سایت ها( اوهم!) بخواهند این قضیه را ماست مالی کنند.

علیرضا پناهیان در مراسم دعای ندبه شهر خوی، به تشریح وضعیت شهر کوفه پرداخت و دلیل حساس بودن ائمه روی شهر کوفه با وجود ضربه هایی همچون شهادت و بی وفایی، را چنین بیان کرد که شهر کوفه محل زندگی نخبگان سیاسی جامعه آن زمان بود.کسانی که هر کدام برای خود اسم و رسمی داشتند! حساس بودن ائمه برای کنترل همین نخبگان بود! و اینکه ای نخبگان کوفه این زمان مواظب سخن ها و رفتارهایتان باشند.

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

+ حسب کاری که برایم پیش آمده یه یک هفته ای نزدیک مسجد جمکران، زمان را می گذرانم!

+ قرار بود، بروز کنم! ولی نشد. فعلا امام رضا ع ما رو طلبیده...یا علی

 

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


آقای شجریان اشتباه می کنید...

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:32 صبح
آقای شجریان در یکی از مصاحبه های اخیرش گفته است: « در شرایطی که مردم ما در بهت و حیرت فرو رفته اند و در شرایطی که این خس و خاشاک با طوفانی که آقای احمدی نژاد به پا کرده به حرکت در آمده است، صدای من جایی در تلوزیون و رادیوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ندارد و این را موکداً خواستم که دیگه صدای من را پخش نکنند و باعث ناراحتی من نشوند و تجاوز به حق و حقوق من نکنند. این صدا، صدای خس و خاشاکه و همیشه خس و خاشاک خواهد ماند

مانور احساسی آقای شجریان روی کلمه خس و خاشاکی است که دکتر احمدی نژاد در میدان ولیعصر بکار برد و حال سخنان دکتر در مورد خس و خاشاک:« در انتخابات ایران 40 میلیون نفر خودشان بازیگر اصلی و تعیین کننده اصلی بوده‌اند. حالا چهار تا خس و خاشاک این گوشه ها کاری می کنند بدانید این رودخانه زلال ملت جایی برای خودنمایی آنان نخواهد گذاشت. 70 میلیون ملت ایران و 40 میلیون شرکت کننده در انتخابات همه عزیزند، همه ملت ایرانند و همه همدلند و دولت خادم همه آنان و در خدمت همه آنهاست. رقابت ها به پایان رسید و دوره دوستی‌ها و ساختن‌ها آغاز شد.»

این کار شما ار دو حال خارج نیست: یک)شما واقعا بی خبرید و دارید اشتباه می کنید. دو)شما واقعا خس و خاشاک هستید و طرفدار اغتشاشگران. البته بر اساس تعریف آقای احمدی نژاد همه طرفداران نامزدها جز سیل خروشان مردم هستند و اغتشاشگران را به خس و خاشاک تعبیر کردند. ما صورت دوم را رد می کنیم ولی مطمئن هستیم که اگر خود شما میلی ندارید ولی اطرافیان شما، شما را به سویی اشتباه دارند سوق می دهند و می خواهند از شما و اسمتان سوء استفاده کنند. در ضمن در انتقاد از صدا و سیما، شما تنها نیستید.

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون

+ برای دانلود صوت مربوط به مصاحبه آقای شجریان و این جریان به اینجا مراجعه کنید.

+ همین مطلب در قلم پرس

+همین مطلب در خادم نیوز

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


طرح های جدید برای انقلابهای مخملی!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:32 صبح
 اتو های خود را روشن کنید تا برق کل کشور برود! امیدواریم طرح های کارشناسی شده!با این حرکت حکومت سرنگون بشود.

حدود یک ماه با همه خانواده تصمیم بگیرید، آنقدر برنج بخورید که برنج های کل کشور تمام شود و کشور با یک بحران برنج روبرو کنیم.

- بچه های خودتان را بفرستید در کوچه! خوب که عرق کردند بیاوردیشان جلوی کولر! تا خوب سرما بخورند! وقتی سرما خودند از همان لحظه با هر عطسه یک چندتا فحش آبدار به حساب احمدی نژاد واریز کنید! وقتی به بیمارستان رفتید! داد و بی داد کنید و فریاد بزنید این گرما بخاطر کارهای احمدی نژاد است!!!

- به سر زمین های کشاورزی بروید! هندوانه های خراب و یا سفید و غیر شیرین را جدا کنید و در یک نیسان بار کنید. به تهران بیاورید. و هنگام فروش در بلندگو از احمدی نژاد تشکر کنید. و جلوی همه یکی از آن هندوانه های سفید را ببرید و دو دستی به سر خودتان بکوبید که و فریاد بزنید : نگاه کنید احمدی نژاد چه بلایی سر ما آورده...

-در ایام مدرسه! تیم های فوتبال تشکیل بدهید، و سعی کنید خودتان را طرفدار احمدی نژاد بنامید! بهتر است یه 10-15 گل به خودی بزنید و بگویید طرفداری از احمدی نژاد عامل باخت ما شد...

محکم! محکم! محکم سرتان را بزنید به دیوار...وقتی خوب شکست و خون جاری شد، بگویید طرفداران احمدی نژاد ما رو کتک زدند...

این طرح ها بر سرنگونی حکومت مجرب است...(امزا جمعی از ترفدران بعزی ها!!!)

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


برادر محسن! البته از نوع مخملبافش

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:31 صبح

همیشه وجود افرادی  مثل محسن مخملباف برایم جالب بوده! یه روز دم از حق زدن و یه روز دیگه ای دم از ناحق زدن! نکته مشترکی که توی این جور افراد ما بهش توجه نمی کنیم این هست که این افراد جدا از نوع تفکرشان در حال فریاد زدن عقایدشان هستند. و این در یک نگاه خیلی خوبه! این افراد هر جوری هستند همان وضعیت را نشان می دهند ولی برعکس بعضی ها هر جوری باشند هر طرف باد بیاد همان طرفی مایل می شوند! ( انعطاف عقیده بعضی ها مستدام! )

شاید شما هم فیلم توبه نصوح مخلمباف را دیده باشید. خیلی جالبه یک فرد از توبه نصوح به سکس و فلسفه برسه! شاید در نگاه بعضی ها عجیبه! ولی خیلی هم عجیب نیست! نگاه اشتباهی در نوع تفکر و عقایدی در فیلم توبه نصوح القا و ارائه می شد دارای انجراف هایی بود. البته نه خیلی زیاد ولی همین انحراف کوچک باعث شد این فرد امروز در جلوی دوربین های دشمنان بنشینه و به همه گذشته خودش هم هتاکی کنه! در فیلم توبه نصوح فرد گناهکار را برای توبه کردن، به جایی می رساند که گناهش را علنی بکند! در مسجد بایستد و گناهانش را برای مردم بازگو کند! که این قضیه از نظر اسلام به شدت رد شده است. همین انحراف کوچک او را به این حال کشانده!

 البته  خواندن خاطرات دوست جون حونیش یعنی مجید مجیدی هم در مورد حالات مخملباف خالی از لطف نیست

نکات المبارزه فی کلام بچّه مسلمون!

+ همین مطلب در قلم پرس

+ اون کسی که خس و خاشاک بودن را گند کاری می دونه یا اصلا نمی دونه یا خودشو رو به نادونی زده! اینکه دیگه معلوم شد این هم جز اون شبهات احمقانه ای است که مخالفان احمدی نژاد برایش درست کردند! این دیگه از مرز زنده باد مخالف من گذشته! اینجا یک زنده باد انسانیت هم کافی بود! از این همه راستگویی شما هم نمیشه تعجب کرد! سخنرانی چندبار در اون مورد کذایی که شما ادعا دارید پخش شد و آقای احمدی نژاد گفت 40 میلیون مردم ایران رای دادند و عده ای خس و خاشاک یعنی نه طرفداران شخص مشخصی خس و خاشاک هستند یعنی کسانی که آشوب می کنند! هرکس محترم! شما تهمت زدید که تهمت بر اساس روایات بدتر از قتل است! البته می دانم شما بجای معذرت خواهی فقط خشت می زنید! و هرجا به نفع تان باشد از آیات و روایات استفاده می کنید!

واقعا ...! زنده باد انسانیت! خاک عالم بر سر کسانی که زیبا بودن چهره را معادل بهشتی بودن افراد می دانند! سینماگران! آخه شما اگر ارتباط داری با اون افراد سینماگران فاسدی که هر شب توی یک پارتی قش می کنند معلومه خودشان جهنمی هستند و کافر همه را به کیش خود پندارد! در ضمن به اون میگن میمیک صورت! اطلاعاتت هم در حد المیپک ضایع است!و نخوانده ای که لا یسخر قوم...!

ای نا محترم! تهران ایران نیست! دانشگاه تهران همه دانشگاه ها نیست! و اینکه از وضعیت اخلاقی این خوابگاه ها کاش می گفتی!

اون فردی که شیرین عبادی رو عادل حساب می کنه فقط بگه این خانم که نماد صلح هست چرا توی جریان غزه خفه خون گرفته بود؟

 

                                                             التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


مرحوم مایکل!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:31 صبح
سینمای موزیکال در جهان از بین رفته است، ولی هنوز در فیلم های هندی ما شاهد این نوع سینما هستیم. بزرگترین دانشمند هندی شاید یک محافظ داشته باشد، ولی در برابر بازیگران اسطوره شده ای که یک گردان محافظ دارند، هیچ چیز نیست. سئوال اینجاست چرا؟ در هند و خیلی کشور ها  متغیر حال افراد هیجان است و کسانی که بتوانند این هیجان را القا کنند، به اسطوره و یا محبوب قسمت عام مردم تبدیل  می شوند. از این جمله می توان ورزشکاران مخصوصاً فوتبالسیت ها، خوانندگان، بازیگران و... نام برد.

مایکل جکسون خود یک نمونه برای القای هیجان به افراد ، با نوع رقص مکانیکی که داشت، می باشد. همان طور که به وضوح ما داریم در جهان می بینیم این اسطوره پردازی و بهتر بگوییم اسطوره سازی در سیاست اصلی شیطان بزرگ قرار گرفته است. همان طوری که از مایکل جکسون به عنوان یک اسطوره توسط رئیس جمهور وقت آمریکا قدردانی می شود. میزان اهمیت اسطوره در سیاست های آمریکا را می توان در میزان پوشش خبری مرگ مایکل جکسون سنجید.

این اسطوره در روند سیاست شیطانی و بی اخلاقی غرب رشد و عمل کرد.  مایکل جکسون که نه معلوم بود مرد است نه زن! خود نماد یک نماد بی اخلاقی محسوب می شد و این جریان اسطوره پروری تا جایی پیش رفت که وقتی مایکل جکسون .وارد فرودگان توکیو شد، چند دختر و پسر دوستدار مایکل جکسون خودشان را بخاطر این فرد کشتند.

از دیگر اسطوره آرنولد، یک راننده تاکسی در یکی از ایالت های آمریکا بود. که به دلیل نوع شکل ظاهری اش وارد هالیوود و عرصه بازیگری شد. آرنولد توانست به شهرتی که هالیوود در اختیارش گذاشته بود، «فرماندار» ایالت کالیفرنیا که بزرگترین ایالت در غرب آمریکا است،بشود. موضع انتخاباتی اخیر این فرد برای رقیب باراک اوباما نیز در جای خود بسیار جالب بود.

امروز سیاست خارجی آمریکا برابر است با هالیوود! برای مثال سریال 24 از چندین سال قبل آمدن رئیس جمهوری سیاه پوست را پی ریزی کرده بود!

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

+ آقای طالب زاده! نمی دانم چرا شما حضرت عیسی ع را غربی کردید؟ مگر حضرت عیسی ع در فلسطین به دنیا نیامد! مگر اون از نظر چهره شرقی نیست! پس چرا پیامبری که شما نشان دادید بیشتر به چهره غربی ها می خورد؟؟؟! آقای طالب زاده مگر ندیده اید در اولین پست مدرن غرب حضرت جبرئیل را بصورت یک زن و آن هم زن مو بلوند، چشم آبی( چهره غربی) نشان دادند؟ شما دیگه چرا؟

+ آقای کروبی بخواند،روایتی از قصه‌ سانسور شده یک جلسه. نوشته آقای سهیل کریمی / در مورد یکی از جلسات مربوط به بررسی فساد های مالی!جتما بخوانید

+ نشانه های چه می گویند...این هم نوشته دیگر از آقای سهیل کریمی در مورد سخنرانی دکتر احمدی تژاد در نیمه ماه رمضان و  ارتباطش با نشانه های ظهور

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز