آمار مرداد 1389 - مبارز(یک بچّه مسلمان)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارز(یک بچّه مسلمان)

استغاثه های میر حسینی!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:27 صبح
 میر حسین موسوی وارد صحنه انتخابات نشده بود، فریادشان خاتمی خاتمی بود! وقتی میر حسین اومد! شعارها قاطی پاتی شد! یک سری از طرفداران خاتمی هول شدند و شروع به انقلت کردن به موسوی کردن! که ...چرا اومدی؟ تا حالا کجا بودی؟ ولی دیدن اوضاع خوب نیست! میر حسین شد پیغمبر نو ظهوری که می تونه ملت ایران را نجات بده!  

خاتمی یا آمدن میرحسین رفت یا در رفت! و امروز با دکتر احمدی نژاد و کروبی شروع به مبارزه های انتخاباتی می کنند! تیکه های جالبی که کروبی به رخ میر حسین می کشد بسیار جالب و قابل تامل است! کروبی در روزنامه اعتماد ملی به این نکته اشاره کرده که آقای میر حسین موسوی! تا انقلاب شد کجا بودی؟ فعالیت هایت تا سن 37 سالگی چه بود؟

همایش موج سوم حمایت از موسوی و خاتمی هم جای بسی تامل داشت! تاثی از انقلاب های مخملی و رنگی و این بار با رنگ سبز! حالا این انتخاب رنگ را بخاطر سید بودن هر دو فرد انتخاب شده است؟  آقای خاتمی شمایی که خود طرفدارانتان را به تحمل حرف دیگران سوق می دادید و دم از آزادی بیان می زدید چه شد در این همایش علاوه بر سایه نمایی بارها شاهد فحاشی به رئیس جمهور مکتبی توسط طرفدارانتان بودیم!

امروز از شهر قرچک عبور می کردم! قرار بود آقای میر حسین موسوی به دیدار مردم این شهر بیاید! جالب اینجاست بنر های بزرگ و عجیب و غریب در شهر مشاهده می شد! دوستان در شهرستان خبر از بودجه های هنگفتی می دهند  که دارد برای میر حسین موسوی خرج می شود! فقط سوال می کنیم! این پول ها از کجا آمده؟

خواسته بی منطق کروبی و میر حسین که چرا رسانه ملی برای دکتر احمدی نژاد شده است؟ باید بگوییم بیشترین انتقاد را ما به صدا و سیما داریم که چرا اینقدر گاهی به سخنان و سفر های استانی دکتر احمدی نژاد بی اقبالی شده هست! ولی جایگاه ریاست جمهوری اقتضا می کند که خبر های مربوط به رئیس جمهور بیشتر پخش بشود!

منتظر سیاه نمایی های دیگری از سویی اصلاح طلبان باشید...

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

+ این عکس یکی از شاهکارهای یک دوست بلاگیمون هست! این عکس در ابتدا سانسور شده بود! در زیر عکس نوشته شده در رابطه با آمریکا باید صبر کرد! و بعد فردی که کنار میر حسین موسوی هست برگه ای در دست دارد که نوشته مرگ بر آمریکا!!! ابتدا سایت حامی میر حسین موسوی این را سانسور کرد! و آن فرد را از عکس حذف کرده! ولی با تیزهوشی یکی از وبلاگنویسان مجبور شد این عکس را دوباره بدون سانسور بگذارد! یک پارادوکس واقعی! مدعیان آزادی بیان!!!

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


این روزها مخالفان احمدی نژاد که هر کدام با یک وصله ای به جنگ ارتباط پیدا کردند( یکی وزیر جنگ یکی فرمانده جنگ یکی...) اعتراض بر می آورند که چرا اینقدر در صدا و سیما تبلیغ دکتر احمدی نژاد می شود و با این روند بی عدالتی در استفاده از تبلیغات برای دکتر احمدی نژاد رای برای ایشان رقم می خورد!!!

یادمه دکتر احمدی نژاد برای صحبت با مردم به رسانه بعضی ها( اصلا این رسانه ملی نیست!) آمده بود! مجری که از قضا تحصیلاتش هم علوم سیاسی بود، برگشت به دکتر گفت: من شاهد هستم که چقدر همکاران ما در صدا و سیما زحمت می کشند که مردم را سر صندوق های رای بکشانند!!! دکتر در جوابش گفت که شما این حرف رو نزنید و باقی ماجرا! واقعا اگر کسی که علوم سیاسی می خونه و توی صدا و سیما هم شده جز خانواده صدا و سیما به شعور مردم اینقدر توهین می کند! دیگر چه توقعی از بقیه می توان داشت!

 خطاب کنم به این هوچی گری ها بعضی ها که وقتی یه فردی شده رئیس جمهور ایران، صدا و سیما موظف است که پوشش خبری بیشتری بدهد! ربطی به انتخابات نداره! حالا چرا بعضی آیت الله ها امروز توی سیمای ما تقدیس می شوند کسی دم نمی زند!

ثانیاً مردم اینقدر به درک سیاسی رسیده اند که بدانند چه کسانی میلیاردی برای انتخابات خرج می کنند و یا حامیان میلیاردی دارند! لطف کنید آقای موسوی آقای کروبی آقای رضایی و البته آقای ضرغامی به شعور مردم توهین نکنید

موضع عجیب رضایی، میرحسین و کروبی که سیاست خارجی دولت نهم اشتباه بوده و آن ها می خواهند به تنش زایی روی بیارند را به دیدن یک کلیپ از صحبت های مقام معظم رهبری دعوت می کنم که بدانند چقدر نظر های تخریب گرایانه و نیز غیر کارشناسی شان حتی با نظر رهبری نیز متفاوت است.اینجا( البته از قبل پیش بینی می شود بعضی دوستان بگویند نیز این کلیپ ساختگی است!!!)

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

+ سوال: چرا در موضوع تخلف های  دانشگاه آزاد و  حمایت های عجیب بعضی آیت الله ها در سیما خبری منعکس نمی شود؟

جواب: ضرغامی برابر است با استاد دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب!

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


همه جا بوی آدم گرفته!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:26 صبح

گاهی می خواهی داد بزنی! نمیشه! شاید بی عرضه ای

همه جا بوی آدم گرفته

گاهی می خواهی تا مرز حیوانیت پیش بری! اصلا شیرجه بزنی!

همه جا بوی آدم گرفته

گاهی دوست داری روی فرشتگان مقرب رو هم کم کنی!

همه جا بوی آدم گرفته

گاهی که نه! خیلی خسته شدی!

همه جا بوی آدم گرفته

گاهی غرق لذت میشی!

همه جا بوی آدم گرفته

اصلا شده گاهی دلت برای یه گناهکار بسوزه!

همه جا بوی آدم گرفته

گاهی  شده توی یک جمع خودت رو از همه پایین تر بدونی!

همه جا بوی آدم گرفته

گاهی کم میاری! کم...!

همه جا بوی آدم گرفته

گاهی هدفت رو گم می کنی؟ گاهی گیرش میاری! گاهی هم...!

همه جا بوی آدم گرفته

همین گاهی گاهی ها تو را به کثرت کشونده! همینا بدبختت کرده!

همه جا بوی آدم گرفته

کاش گاهی، گاهی نبودم!

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


از جبرئیل امین تا جبرئیل سلحشور!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:25 صبح
قبل از هر چیز باید از برادران مومن و متعهدی چون آقای سلحشور که کار های مذهبی می کنند، تشکر کنیم. ولی کار مذهبی کردن خیلی سخت است و البته انتقادی های را نیز در بردارد.

سریال یوسف پیامبر تا اینجا دو سه بار تضاد صریح با آیات قرآن و قول مشهور تفاسیر داشته که از آن گذر می کنیم. ولی مسئله اینجاست که آقای می شود هر معنای مجردی را تصویر کشید؟

نشان دادن ملائکه و تصویر کردن آن کار بسیار سخت یا اصلاً نشدنی هست! به نظرم یهودیان بودند که فرشتگان را دختران خدا می دانستند و این تعبیر غلط در ادبیات ما هنوز پا برجاست و اسم بعضی خانم ها به فرشته نامگذاری می شود. ولی در سریال یوسف پیامبر حضرت جبرئیل بصورت مردی ظاهر می شود که اصلا کار درستی نیست! برای مثال در آیه یک سوره فاطر آمده است که فرشتگان دو یا سه یا چهار بال دارند! ولی جبرئیل در سریال یوسف پیامبر چنین خصوصیاتی ندارد. نکته دیگر این است که جبرئیل همیشه به یک صورت به خدمت پیامبران نمی رسیده برای مثال در روایات داریم که جبرئیل بر حضرت رسول یکبار بصورت پرنده ای که ششصد بال داشت و یا در هئیت یک جوان زیبای عرب به نام " دحیه کلبی" و ...رسیده است.

بیان قرآن تمثیلی هست و گاهی تبدیل کردن آن فیلم و تصویر، انسان را از معارف عمیق آن دور می کند. برای مثال در آیه ی 261 سوره بقره حضرت ابراهیم برای آرام گرفتن دلش از خدا می خواهد نشانش دهد که چگونه مردگان زنده می شود. و خدا امر می کند که چهار حیوان را حضرت ابراهیم ذبح کند و در چهار قله بگذارد و آن هار ا صدا بزند! اما معرفتی که در پشت این قضیه خوابیده است بسیار عجیب و جالب است! امام صادق ع فرمود حیوانات صور و مُثُل اعمال هستند. و نیز امر به ذبح کردن این چهار حیوان به امر خدا نیز باید دلیلی داشته باشد. خداوند از حضرت ابراهیم می خواهد چهار حیوان را ذبح کند، منظورش این است که چهار خصلتی که در این حیوانات هست و آن ها نماد این خصلت ها هستند در نفس حضرت ابراهیم ذبح شود. خروس نماد شهوت رانی، طاووس نماد زر و زیور و نقش و نگار، اردک نماد لجن خواری و کرکس نماد مرده خواری!

علاوه بر این نشان دادن صورت افراد معصوم است. کار خوبی که فیلم هالیوودی محمد رسول الله( از این نظر هالیوودی اجازه دادند چنین فیلمی ساخته شود که جنگ های پیامبر با یهودیان در این فیلم حذف شده!!!) صورت پیامبر یصورت " پی یو وی " می باشد و شما شمایلی از حضرت رسول نمی بینید!

نشان دادن حقایق مجرد، این حقایق از تجرد تهی شده و به اموری صرفاً کمّی استحاله پیدا می کنند.

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


طوفان احمدی نژاد!

شنبه 89 مرداد 9 ساعت 11:25 صبح
نمود آنکه ز ایران بر او سلام

صیاد جای صید خود افتاد به دام

دانی که چیست معنی آن ترک کنفرانس

یعنی گریخت دشمن از آن منطق کلام

سناریوی چند لایه ای لابی های یهودی با اعتماد به نفس دکتر احمدی نژاد نقش بر آب شد.

اینجاس که یاد اون آیه می افتم که...مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین

ابنجاس که یاد آن سخن عجیب شهید مطهری می افتم...که (امام) علی ع مردی دشمن ساز بود!

پیامک های دوستان برایم می آمد بسیار جالب بود. " سلام دیروز پس از شنیدن و دیدن سخنرانی احمدی نژاد به ایرانی بودن خودم افتخار کردم"

" شیعه یعنی شیر، یعنی شیر مرذ...احمدی نژاد شاگرد مکتب (امام) خمینی"

" تیز هوشی دکتر احمدی نژاد موجب درگیری سویس و سارائیل شد"

نکات المبارزیه فی کلام بچّه مسلمون!

 + ما هم صبح آنجا بودیم... نوشته رند دوم در مورد حضورشون در فرودگاه و استقابل از دکتر احمدی نژاد

+ جومونگ2 (وزیر اعظم و سازمان مبارزین) هم نوشته جدید رند اول! مرحبا! سازمان مبارزین...البته ربطی به من نداره!!! 

+ برای افزایش اطلاعات عمومی بعضی دوستان مخصوصا اعتماد!

 محمد خاتمی- هاروارد:
من بارها گفته ام گفتمان دموکراسی گفتمان بی بدیل در روزگار ماست!
انیستتو واشنگتن پس از سخنرانی خاتمی در هارواد- اردیبهشت 85
آیا آقای خاتمی می خواست معرفت مخدوش خود را به رخ شنودگان آمریکایی بکشد، آیا او تصور می کرد دانشجویان هاوراد هم به اندازه دانشجویان تهران نیازمند دانستن جزئیات تاریخی درباره گذشته کشور خود هستند!

 

التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)


نوشته شده توسط : محسن اردستانی رستمی

نظرات دیگران [ نظر]


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوریش
تناقض راه شهدا و جنبش سبز
گروه یوتوبی-عملیات شهید حسین غلام کبیری
همکاری در گروه یوتوبی
تو برای خدا کار نمی کنی...
[عناوین آرشیوشده]


Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کلیپ موبایل مبارز